OlaHaldor Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hos G2Play koster har den en noe snillere pris igjen 245,- Limited edition 188,- vanlig versjon 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Har handlet Ardennes Assault nå, og spilt noen timer. Stort sett greit, og spennende at ting ikke er linært som et korridorskytespill, slik som den vanlige campaign i praksis er. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Begynte å spille Men of Squad 2 og ble helt hekta! Har ikke spilt Ardennes Assault enda (men har kjøpt det) men sammenlignet med vanilla CoH2 så er det natt og dag! Sammen med Rome 2 og Aliens Colonial Marines er CoH2 de 3 spillene jeg har blitt mest skuffet av noensinne. Heller ikke tilfelldig at SEGA er bak alle 3 tittlene. Endret 26. november 2014 av Bahamut Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Til info er Ardennes Assault nå 66% på Steam (115,-) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 British Forces, devs explains UK tactics: http://www.pcgamer.com/coh2-british-forces-dev-diary-explains-uk-tactics/ https://www.youtube.com/watch?v=ldIGX1QuPjE Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg meldte meg på alpha-testen av british forces - storkoste meg hele perioden. For de av dere som har spilt det første i CoH-serien med britiske styrker; dere blir nok veldig fornøyde. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Kult. Likte å turtle med britene jeg, spesielt mot AI da Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hei. Har nett spelt ferdig ardenneroffensiven. Men på eit av oppdragene der skulle du få Tyskland ned til 0. Men så fekk eg beskjed om at når eg skulle produsere krigarar så var dette disabled. Eg hadde ikkje oversiget antal soldater eg kunne ha. Så er det nokon her som kan forklara kva som kan ha forårsake dette? Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hei. Har nett spelt ferdig ardenneroffensiven. Men på eit av oppdragene der skulle du få Tyskland ned til 0. Men så fekk eg beskjed om at når eg skulle produsere krigarar så var dette disabled. Eg hadde ikkje oversiget antal soldater eg kunne ha. Så er det nokon her som kan forklara kva som kan ha forårsake dette? Jostein76, vet ikke om du har funnet ut det, men det er noe i ardenneoffensiven som heter company strength eller noe sånt. Om den har nått null så får du ikke flere soldater selv om du ikke har maks population cap på den mappen du speler nå. Om du mister mange soldater på hver map du spiller så vil du til slutt ikke ha mer forsterkinger til å hjelpe deg, så det er lurt å prøve å spele så trygt som mulig å unngå tap av soldater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå