Gå til innhold

Diskusjonstråd for Company of Heroes 2

Anbefalte innlegg

@ Per: hehe Ja lage bål i egen camp ja, eneste stedet på brettet hvor man ikke kan fryse = facepælm

Nettopp, hva i faen? Dette var en person på lvl 1, og han bygde 8 t34 tankser og linet dem opp i basen sin. Han bevegde seg ikke ut i det hele tatt.

Dette var i 4v4 og vi vant...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp, hva i faen? Dette var en person på lvl 1, og han bygde 8 t34 tankser og linet dem opp i basen sin. Han bevegde seg ikke ut i det hele tatt.

Dette var i 4v4 og vi vant...

3 v 4 mener du :)

Litt rar matchmaking til tider men det regnes visst utifra ett skjult ferdighetsnivå og ikke lvl`s. Så om det er få som er i matchmaking køen og du har gjort det knallbra og er god så er vel sjansen for at du får en noob lagkamerat stor, og omvendt? Er det mye folk i que så blir vel sjansen større for at man da både får med og motspillere på ca samme ferdighetsnivå.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Heisan......nå har jeg spilt dette spillet siden launch, men det virker som om det er noe som gir klikk og forkiling for min del. Jeg spiller en del med kamerater, og i den siste tiden så har det dukket opp veldig mye lagging når vi spiller sammen. Litt av problemet er jo at det er vanskelig å identifisere hvor problemet ligger, siden spillet viser meg at det er kompisene mine som lagger, og de får beskjed om at det er meg. Vi har alle maskiner som er rimelig full-rigget, og hvis sitter alle på fiber-linjer så det kan ikke være her problemet ligger heller.

Jeg har vært inne og åpnet alle porter som skal ha noen betydning for steam, samt 8443, som det var nevnt i FAQen til COH2. Fremdeles samme problemet.

Har ribbet Win8'en min til beinet i håp pm at det har vært konflikter med bakgrunnsapper, men no luck.

Vet ikke om noe kan si noe lurt i denne sammenhengen, men personlig så begynner jeg seriøst å lure på om det er nettverkskoden i spillet som suger tiur. Har jo ingen problemer i andre spill. Det irriterer meg seriøst, for dette spillet er helt konge, men det blir fryktelig vanskelig og irriterende når lagget ødelegger alle spillsessions, både for meg og kompisene mine.

En av grunnene til at jeg tror at problemet ligger hos meg er fordi når vi har spilt mot andre spillere så opplever som regel jeg å bli kicket, og så flyter spillet greit etter dette.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig mest skuffet over at de har endret/ødelagt så mye av det som funket så bra i eneren.

Forsvarsbygg, fremskuttHQ, flankering av våpen, ingen custom serverliste, osv.

vCOH var ett utrolig bra spill, COH2 burde være en forbedring av dette, i steden er det på flere felt både ett og to skritt tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Likte best CoH:Online jeg. :)

Uansett; en kamerat av min far har et kjedelig problem. Hver gang de spiller, så går det 5-30min før han detter ut.

Helt vanlig "crash to desktop", uten feilmelding.

Prøvd flere forskjellige drivere osv. Kjører på Windows 7, med ATI HD 4870 (så vidt jeg husker), som skal være godt nok for minimumskravet.

Noen som har noen formening på hva som kan være galt? Skjer hver gang..

Lenke til kommentar

Det kan være software-trøbbel, men en mulighet som er lett å luke ut er temperatur. Noen skjermkort har dårlige kjøleløsninger eller det kan ha oppstått en produksjonsfeil som gjør at varmen ikke fjernes godt nok. Overvåk gpu-temperatur under krevende arbeid så kan man se fort om temperaturen blir alarmerende høy eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg er så skuffa, spilte dette igår og det er jo VELDIG likt forgangeren... Forventet meg store forandringer men dette er for meg en stor expansion desverre.

dont fix whats not broken...

det som suger for min del er alt for få maps. Etterlyser også større variasjon og kulere commanders.

alt for mange som spiller tyskerne, også kjipt

Lenke til kommentar

Skjer med at noen dager så er det überlagg i alle matches men andre dager er alt fint? Er ikke alltid det bare er meg som lagger heller, er helt fjernt hele greia.

Det er peer to peer noe som både har fordeler og ulemper. Man slipper klassisk server problematikk men om en av spillerne for eks har for lave specs til å kjøre spillet bra med definerte inst så går det utover alle i gamet. Jo flere spillere jo større sjans for lagg og lok

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...