per17 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 La deg til jeg Var grådig dyrt det spillet, men er vell kanskje verdt hver krone(?). bare å kjøpe i en annen nettbutikk, er jo steam uansett Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 La deg til jeg Var grådig dyrt det spillet, men er vell kanskje verdt hver krone(?). Cool. Ja om du regner om hva det koster kontra minutter man kommer til å bruke på dette spillet så blir det en pen timespris bare å kjøpe i en annen nettbutikk, er jo steam uansett Jepp, for eks gamesplanet selgern til 300,- med Steam key og alt http://uk.gamesplanet.com/buy-download-pc-games/Company-of-Heroes-2-3274-43.html Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er det ikke bare å heller drikke vann istedenfor cola en eller to dager så har man råd til spillet? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er det ikke bare å heller drikke vann istedenfor cola en eller to dager så har man råd til spillet? Jeg har jo råd til det, men er veldig mye annet som kommer ut i år. Skal jo for eksempel prøve de nye konsollene, pluss Watch Dogs, DayZ osvosv. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 faen så sterke tyskerne er late game, vi eide dem i starten (4v4) så kom tigerne og elefantene... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ja må som regel ha endel victory points å gå på når de når tier 3 og nazi maskineriet setter igang. Spamme AT guns som dekkes av MG`er pleier å kunne holde unna. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Spilt et par timer nå. Syns spillet er helt knall. SP gidder jeg ikke å sette meg inn i nå, men MP er veldig underholdende, selv om jeg ikke akkurat mestrer spillet enda Lenke til kommentar
per17 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 spillet fikk langt dårligere kritikk en forgjengeren. Eneste grunn må være at det er relativt likt? alikevel får call of duty 9/10 hvert år... 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Selve spillet er bra, men det er helt utrolig at de ikke har ett vanlig lobby system. Per nå kan du ikke velge map eller mode med mindre du spiller mot venner. Krise dårlig Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Personlig syntes jeg det er en fantastisk oppfølger. Jeg var mest redd de skulle endre for mye ifra CoH1, men savner også endel features med tanke på lobby system og online spilling men dette har de sagt at de jobber med og at det vil bli implementert. Syntes IGN hadde en fin review. Dette med flammekastere som var det ene negative han nevnte ble nerfa til releasen igår så virker vel ok nå (Flame Halftrack:- Burst duration reduced from 4 to 3 seconds, Reload duration increased from 0.5 to 3 seconds) http://www.youtube.com/watch?v=QH7kFOrnYoo Endret 26. juni 2013 av Thoto79 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 La deg til jeg Var grådig dyrt det spillet, men er vell kanskje verdt hver krone(?). Forøvrig ser jeg nå at det ikke er Steam navn men Steam account id man må bruke for å legge til folk Så da er det bare å prøve igjen med Thoto79 istedenfor, tenker jeg kommer til å sette av det meste av helgen til multiplayer men før det er det full fokus på Campaign Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Liker ikke at du ikke kan zoome mer ifra, vet ikke hvor mange ganger jeg har scroller utover selv om den allerede er på maks...........ellers bra spill! Komplisert MP del (uten at jeg har satt meg veldig mye inn i det) men likte at General virkelig var vanskelig på SP Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg kjøper slike spill utelukkende pga SP, og de oppdragene jeg har spilt til nå har vært utfrodrende og gode. Jeg gidder aldri å prøve meg på MP, da jeg aldri har sjans til å vinne. Jeg er ræv i MP, dessverre. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Vi ble fullstendig knust, og hadde ca 40 poeng igjen, mot ca 400. Også startet vi en motoffensiv, og vant Artig! Lenke til kommentar
Fenazon Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) . Endret 26. juni 2013 av Fenazon Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Vi ble fullstendig knust, og hadde ca 40 poeng igjen, mot ca 400. Også startet vi en motoffensiv, og vant Artig! That feeling! Jeg følte først at 4 vs 4 bare ble en eneste stor cluster f*** av artilleri og tanks og eksplosjoner men nå som jeg har spilt litt mer så er det faktisk veldig moro det også, ihvertfall om man kjenner de man spiller med.og har en viss strategi å følge. Greit om ikke alle fire går i beina på hverandre og prøver å holde alle victory points samtidig for eks Men liker nok aller best 1 vs 1 og 2 vs 2, litt pga map variasjonen som er noe begrenset om man spiller 4 vs 4 (foreløpig kun to maps)? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg kjøper slike spill utelukkende pga SP, og de oppdragene jeg har spilt til nå har vært utfrodrende og gode. Jeg gidder aldri å prøve meg på MP, da jeg aldri har sjans til å vinne. Jeg er ræv i MP, dessverre. Det som faktisk er litt ålreit med at det ikke er implementert noe rankingsystem osv enda er at det egentlig har fint lite å si om man skulle tape, ingen flaming og kjeft å få om man surrer det til. Får vel kanskje litt mindre XP men who cares 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 endelig et bra review :=)' http://www.destructoid.com/review-company-of-heroes-2-256767.phtml Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Eneste jeg ikke liker med spillet, eller 2 ting....zoom (ikke går ann å zoome lengre ut) og at soldatene til tider tåler ganske mye.. Resten er helt konge, fantastisk jobb de har gjort nok en gang! Endret 28. juni 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå