ATWindsor Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det er ikke umulig å spille av DVD eller blu-ray på PCen, men bransjen er rimlig i bakevja når det gjelder å hjelpe til med å få fram gode løsninger. AtW Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Skjønner ikke helt greia jeg. Det å gjøre det umulig å se på DVD/Blu-Ray på PCen vil jo bare gi folk en bedre grunn til å hente filmene fra andre steder. Ja, netflix og andre streamtjenester anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Ikke ignorert det faktum at svært mange kommer til å benytte en viss bukt, når det skal være så fordømt vanskelig å avspille sine lovlige innkjøpte plater. Endret 7. mai 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvis man klarer å finne bukta så klarer man sikkert å laste ned VLC også. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg kjøpte en film og prøve å avspille den i VLC for noen år siden. Det gikk ikke. Siste filmen jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ikke ignorert det faktum at svært mange kommer til å benytte en viss bukt, når det skal være så fordømt vanskelig å avspille sine lovlige innkjøpte plater. Hva er det du babler om? "Fordømt vanskelig"? Nå er du bare vanskelig for å være vanskelig. Lenke til kommentar
setpos Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Veldig dårlig og sensasjonspreget overskrift. Det VIL bære mulig å spille DVD og Bluray, man må bare laste ned avspiller eller codec selv. MS betaler vel royalties for å inkludere formatstøtten, så det er vel for å spare penger at de kutter ut dette? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå