gorefeast Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Selvportrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Artig bilde, Kreativt påfunn ! Prøver vel å se litt ulm ut her, men jeg er ikke helt overbevist :) Litt innpakket innbiller jeg meg nok at jeg ser den snille gutten i deg Også ser det litt vondt ut også, å bli halshogd slik av bildekanten Bildet passer kjempegodt i svart/hvitt og kledde også en mørk ramme rundt, da kom du kanskje enda ulmere til din rett ! 1 Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 He he.. Takk for det Fant ut jeg skulle lage grimasjer på bildene. Og bildene ble tatt håndholdt av meg selv, så hadde ikke sjans å se utsnittet før de var fedige. Tok bildene bare for å teste ny ekstern blitz jeg kjøpte. Men syntes nå noen av dem ble litt artige, så hvorfor ikke slenge ut ett av dem Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Et bilde som skiller seg ut, i positiv menig.Rått rett og slett..og først navn som dukket opp i mitt hode var Iggy Pop..uten sammenligning forøvrig.Men for meg ble det litt Iggy over dette..rått og tøft ikke minst;) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg