turbo911 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Siden jeg nå har fått tak i litt mer penger skal jeg nå ha meg ny mobil. Har sett på Samsung Galaxy S2, Motorola Razr og Huawei P1/s. Men når kommer den til Norge og hvor mye vil den koste? Har også sett på Htc One s men denne er da litt dyr. Kommer denne til å litt ned i pris? Kriterier for meg er : At den har passe god batteritid At den har/oppdateres til ICS Og at den har et greit kamera. Endret 4. mai 2012 av turbo911 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Her er en liste over mobiler som har og får ICS på det norske markedet i dag. Link http://www.prisjakt.no/category.php?b=s87475414&o=produkt_pris_inkmoms Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hvis du er villig til å binde deg i 1 år til Netcom Fastpris Medium så kommer selve telefonen isolert på 3900 (1500 nå pluss 200 i mnd i 12 mnd). Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Galaxy S2 får du for 3400, og er en god mobil. Optimus 2X er nesten den samme telefonen i annen forkledning, men LG er ofte litt senere med oppgraderinger. Dog er kunder lovet ICS innen sommeren. Denne får du for mer enn en tusenlapp mindre enn S2'en i dag. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Optimus 2X må du ikke finne på å kjøpe. Bare å gå inn på siden her på forumet så skjønner du hvorfor. Ekstremt mange problemer, selv om noen få har vært heldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå