Lylbert Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Pc'en skal brukes til gaming, mest diablo 3 og GW2 når disse kommer ut. Jeg spiller på 1920x1080, med en annen skjerm som viser film/serier. Jeg har følgende Skjerm Mus / tastatur Kabinett OS DVD-rom Hardisker (-ssd disk) Trenger dermed Hovedkort Prosessor Strømforsyning Skjermkort SSD RAM Har et første utkast til liste, vet ikke om delene passer sammen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ser veldig bra ut det. Har ingen erfaring med den CPU-kjøleren, men en god luftkjøler vil nok kjøle bedre og ha et lavere støynivå. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Heisann. Sandy Bridge klokker like langt som Ivy Bridge. Så du kan spare noen kroner der, så kan du heller gå for et kraftigere skjermkort Lenke til kommentar
Lylbert Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Sveibuen Hva er forskjell på hovedkortene? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Heisann. Forskjellen er ikke den største. Forskjellene er: Asusen har flere USB2 kontakter internt, meng GBen har igjen flere eksterne USB3 kontakter, hele 6 stk. ASUSen har et annet lydkort, men det har egentli ikke så mye å si da de gir så og si samme gode lyden. Er du lydfanatiker så kjøper du såklart et dedikert lydkort. Den siste og kanskje største forskjellen er at ASUS kortet har trådløst nettverks kort. Så det er vel egentli forskjellen for å si det slikt, Trådløst nettverkskort. Endret 4. mai 2012 av sveibuen Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Ganske likt oppsett som sveibuen sitt, men jeg vil heller anbefale Corsair HX 650W som PSU. Trekk ifra HDD, OS, og kabinett og bruk pengene på en bedre CPU kjøler og en større SSD, evt H60 CPU kjøler, eller evt ett bedre skjermkort som sveibuen anbefaler, men jeg ser ikke det nødvendig siden du skal spille spill som GW2 og Diablo 3. Endret 4. mai 2012 av terje k. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå