Roy Arne Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Spekket med talestyring, apper, berøring og mye mer. Test: Samsung UE55ES8005 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Very nice. Men fullstendig kræsj når jeg har en 2åring i huset ;-) Lenke til kommentar
G Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Trodde ved første øyekast det var en gedigen datamonitor, da fotoet i artikkelen ga lite referansepunkter å vurdere på at dette er en TV. Litt lettere skuffet. Har den VESA-feste til veggmontering? Lenke til kommentar
jitnekonni Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hva er input laggen på denne? Då tenker jeg med game mode on og off i forhold til deres laveste modell som pleier å ver bedre. Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Veit ikkje om eg skal le eller grine. Smått utruleg at dei endå ikkje klarer å gå forbi Pioneer sin Kuro i kvalitet... Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sammenligne den med LM670? Hva med LM760T? 55LM760T ligger jo på 21995,- og har jo et fantastisk bilde. Hva med målinger på Kelvin, altså fargetemperatur? Clouding er kanskje borte på deres modell, men det eksisterer i aller høyeste grad. Ett kjapt google-søk viste det. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Fin fot, som man skur av og ikke bruker... Ellers ser resten av "designet" ut som en femtikroners plastramme fra Nille. Med forbehold om at jeg kun har sett bildene og ikke TV'n på ånkli. Smak er personlig, og personlig foretrekker jeg designet på f.eks. plasmaene i 8000-serien. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kamera på TVen? Vil ikke ha en TV som kikker tilbake på meg.... Dog ikke noe som litt sort teip ikke kan løse. Bare det ikke er "påbudt" for grunnleggende funksjoner. Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kamera på TVen? Vil ikke ha en TV som kikker tilbake på meg....Dog ikke noe som litt sort teip ikke kan løse. Bare det ikke er "påbudt" for grunnleggende funksjoner. Kameraet kan man faktisk tilte opp i taket hvis man vil det. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Trodde ved første øyekast det var en gedigen datamonitor, da fotoet i artikkelen ga lite referansepunkter å vurdere på at dette er en TV.Litt lettere skuffet.Har den VESA-feste til veggmontering? "Dette er Samsungs designbombe av en TV"... Hva var det som fikk deg til å tro det var en monitor da???? Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) 3D brillene ser jalla ut, og hva skal man egentlig med kamera på en tv..? Edit: Glem det, kommenterte før jeg leste testen Endret 4. mai 2012 av bruflot Lenke til kommentar
zacake Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Første jeg la merke til var at bildet på tven er fra transformers 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Trodde ved første øyekast det var en gedigen datamonitor, da fotoet i artikkelen ga lite referansepunkter å vurdere på at dette er en TV.Litt lettere skuffet.Har den VESA-feste til veggmontering? "Dette er Samsungs designbombe av en TV"... Hva var det som fikk deg til å tro det var en monitor da???? Du kødder med meg. Dette stod slått opp under Hardware.no-sidene, med følgende beskrivelse før man klikker seg inn på artikkelen:TEST: Samsung UE55ES8005Dette er Samsungs designbombe Spekket med talestyring, apper, berøring og mye mer. Men er det nok? » Det står absolutt ingenting om at dette ER en TV, men det står at det er en designbombe der. Ja, jeg vet at Hardware.no-siden ikke er dedikert til datadeler alene, og at et TV i ny og ne kan dukke opp der. Men, forventningen til at det var snakk om en monitor var stor nok til å tro at det kanskje kunne være en. Den som åpner får se. Endret 4. mai 2012 av G Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 En forskjell er at Samsung har har kuttet ned fra fire til tre HDMI-innganger, De fjerner det som betyr noe og legger inn masse fjas. Ikke noe nyttig som å henge opp vaska eller rydde ut av oppvaskmaskinen, men tåpeligheter en ikke har bruk for (fordi en har annet til slikt.) Det eneste fornuftige med designen er smale rammer, men dette hadde vært mye mer nyttig på monitorer. Bildet er sånn tålelig godt, men det skulle vel bare mangle med tanke på prisen. Allikevel er greiene anbefalt av hw.no, forstå det den som kan. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ny fjernkontrollÅrets modell har fått seg en helt ny type fjernkontroll med en pekeplate Pekeflate hadde forrige modellen også. Nice review! Vi kjøpte inn forrige årsmodell i jula, og angrer ikke! Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 3xHDMI blir fort en for lite, merkelig sted å spare på ting.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Hadde likt mer fokus på problemene som var på D8005 serien i anmeldelsen, nemlig clouding,banding,pixelering og hakking ved horisontale bevegelser. Noe som var veldig forskjellig fra panel til panel i fjor. Er nok vanskelig om ikke umulig for en anmelder å si hvor utbredt dette er i 2012, en må bare vente litt til flere begynner å få skjermene hjem rundt i verden. 3xHDMI blir fort en for lite, merkelig sted å spare på ting.... Litt rart ja...men da igjen så koster en HDMI hub ikke stort...og folk flest har vel en receiver med en haug av HDMI innganger på. Endret 4. mai 2012 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Design er visst viktigere enn bildekvalitet for Samsung hva angår disse TV'ene. Det er jo bedre kvalitet på skjermene de lager til mobiltelefoner, iallefall når det gjelder sortnivå. Når en 4 år gammel Pioneer Kuro fortsatt leder an, ja da er det noe galt Samsung og dem andre gjør i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå