hantimilon Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Har en D-Link DIR-615 nå, men denne henger seg oftere og oftere opp, og må restartes. Har også oppgradert nettet til 70/10. Kan det stemme av ruteren ikke klarer å sende denne hastigheten?? Fordi på nett med tråd laster jeg ned 8mb, mens trådløst er det på 2-3 mb. Brukes av ca 2-3 pcer nesten hele tiden. Hvor 1-2 brukes til spilling/nedlasting/streaming. Noen deler vil anbefale?? Hadde tenkt på D-Link 655, men hører de sliter med samme probleme med at den må restarte hele tiden? Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Når det gjelder DIR-615 har jeg også opplevd at denne ikke takler høy trafikk, enda en svakhet er at den sliter med å holde LAN oppe å gå uten forsinkelser om klienter på innsiden kjører nedlasting eller lignende. Det ser ut som at det er requests som gjør at boksen sliter med å ta unna trafikken, når jeg satte opp modemet for å ta den kablede trafikken, og min DIR-615 til å ta unne den trådløse-trafikken ble det en del bedre, selv om det fortsatt lugger litt av og til. PS: Husk å sjekke at n-nettverk er aktivert ved bruk av trådløst :-) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Asus RT-N56U har bra ytelse pr krone, ellers er det bare å lese trådene her og se hva som anbefales. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå