dinosauren Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Hei alle sammen! Driver å sikler på HTC one v. Den har en 1 Ghz scorpion CPU, 512 mb ram og Adreno 205 GPU. Dette skal drive en 3.7 tommers skjerm med oppløsning 480x800 piksler. Vil dette gå knirkefritt på Andriod ICS? Viktige for meg er at brukeropplevelsen er bra, og det går raskt å laste bilder, menyer, surfe på nettet, innboks osv.. Det er oppgitt at skjermen er 3.7 tommer. Inkluderer dette også den nederste delen av skjermen der de 3 fysiske knappene ligger? Synes alltid at slike 3.7 tommers skjermer er like store som den på 3.5 tommer på iphone! Endret 4. mai 2012 av dinosauren Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det er oppgitt at skjermen er 3.7 tommer. Inkluderer dette også den nederste delen av skjermen der de 3 fysiske knappene ligger? Synes alltid at slike 3.7 tommers skjermer er like store som den på 3.5 tommer på iphone! Hadde en HTC Desire med 1ghz prosessor og den var ikke treg i det hele tatt, pluss denne har en nyere prosessor. Ang. skjermen så telles ikke knappene som en del av skjermen, og du kan se forskjell på 3.7" og 3.5" hvis du holder dem ved siden av hverandre Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Treig ift. hva da? Jeg har akkurat byttet ut min Desire HD som har fungert (så og si) knirkefritt siden desember 2010. Men ift. min nye HTC One X oppleves jo denne nå som treig. Det eneste jeg er bekymret for, er mengden RAM i One V. Android 4/ICS er (vel?) laget med tanke på 1GB. Dermed vil tlf bli nødt til å lukke og åpne apps hele tiden, i stedet for at de ligger klar i minnet. Da vil tlf føles treg... Edit: Hentet fra testen til Engadget Our main complaint here isn't the camera, nor the build quality, nor the screen (aside from the discoloration); it's the processor. Endret 9. mai 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Svaret på spørsmålet ditt kommer nok ann på hva du er vant til. Telefonen vil nok oppleves som fin og kjekk men tror feks lasting av litt tyngre nettsider vil være et område du vil merke stor forskjell med en raskere telefon. Hvis du skal ha telefonen et par år også tror jeg nok fort du vil begynne å erge deg over litt laber ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå