Kazuo Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10057794 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ved tilstander som lett går over av seg selv. Fikk du med deg den setningen? 2 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Ved tilstander som lett går over av seg selv. Fikk du med deg den setningen? Hvorfor stiller du meg et spørsmål ? jeg bare poster artikkelen. Kanskje heller du burde følge med litt bedre.. 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Tittelen er "antidepressiva gjør mer nytte enn skade", og da burde du fått med at dette gjelder ved tilstander som går lett over av seg selv og ikke alvorlige depresjoner, i steden for en generalisert konklusjon. 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Tittelen er "antidepressiva gjør mer nytte enn skade", og da burde du fått med at dette gjelder ved tilstander som går lett over av seg selv og ikke alvorlige depresjoner, i steden for en generalisert konklusjon. Igjen hvorfor sier du dette til meg ? Si det til VG 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er en relativ viktig detalj. Jeg klikket meg inn fordi jeg trodde du mente at de gjorde mer skade enn nytte hos alle. Det sier seg selv at de som har ''mild depresjon'' ikke burde begynne på antidepressiva. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Det er en relativ viktig detalj. Jeg klikket meg inn fordi jeg trodde du mente at de gjorde mer skade enn nytte hos alle. Det sier seg selv at de som har ''mild depresjon'' ikke burde begynne på antidepressiva. HALLO- Det er VG som skriver det, skal jeg lage min egen tittel på en artikkel som ikke er min ? er derfor man leser det som står SELV. Endret 5. mai 2012 av Dani46 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Du hadde lett kunne gjort det bedre ved å bare legge ved ''kan'', så det ble ''antidepressiva KAN gjøre mer skade enn nytte''. Istedet så gikk du for noe som kunne vært i en tabloidavis som er misvisende så det holder. Litt on-topic: Det er synd at mange ser på antidepressiva som er quick fix til naturlige reaksjoner til helt vanlige situasjoner i livet. Når det er sagt så burde legene ta mye av ansvaret. Det at man er kjempelei seg for at moren døde i forrige uke burde ikke gjøre så en burde få antidepressiva slengt etter seg. Man burde heller gjøre det enklere for de med depresjon å få time hos psykolog. Sånn som det er i dag kan det fort ta flere måneder før man får ordentlig hjelp. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Du hadde lett kunne gjort det bedre ved å bare legge ved ''kan'', så det ble ''antidepressiva KAN gjøre mer skade enn nytte''. Istedet så gikk du for noe som kunne vært i en tabloidavis som er misvisende så det holder. Gå inn på linken, er VG som er tabloid avisen her, er VG sin overskrift og det er ikke min oppgave redigere VG sin artikler eller overskrift.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det var din oppgave å lage overskriften til tråden her, så det kan du ikke skylde på VG for. Det er uansett en mindre bagatell. Back to topic? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 I 2011 var det dobbelt så mange menn som kvinner som brukte antidepressiva, Det faktaet var uventet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå