LilleMy2303 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei noen der ute! Er helt desperat etter hjelp! Skulle oppgradere min samsung wave s8500 på samsung kies, så måtte jeg vente på noen installasjoner og forberedinger til oppgraderingen.. så skjedde det en "feil"! Jeg gjorde ingenting feil, satt bare å stirret på installasjonen.. Måtte frakoble alt.. Jeg kan jo prøve alt på nytt.. Men hva om samme skjer?! Det tar jo så lang tid! Noen som vet ?! Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 http://www.samsungwaveforum.com/samsung-wave-updates/how-to-official-bada-2-0-s8500xxkl6s8500oxakl6-%28xeo%29/ Prøv denne man går utenfor "lovene", men jeg har brukt denne siden januar, og den har fungert strålende for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Dersom telefonen feiler når du oppgraderer ved å bruke en tjeneste som er gjort tilgjengelig av leverandøren, kan du sende den på reparasjon under henvisning forbrukerkjøpslovens reklamasjonsrett. Jeg har selv gjort dette to ganger når telefoner har feilet under oppdatering; den ene gangen ble den reparert, den andre fikk jeg en helt ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå