Mikkemann Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Plutselig kom det opp en elendig ukjent søkemotor som startside i exploreren min. Jeg ville gå inn å fjerne den. Gikk inn på "Tools", deretter "internet options". Her hadde plutselig "Programs" og "Generals" menyene forsvunnet....?! Er det noen som vet hvordan jeg får de tilbake? På forhånd tusen takk Vennlig hilsen Michael Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Høyreklikk på menområdet og velg Standard buttons. Lenke til kommentar
Mikkemann Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Det gikk ikke desverre. Det er de menyene hvor du kan gå inn å slette coockies og bestemme hvilken side som skal være startsiden din og hvor du kan slette logg. De menyene er ikke der.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 søk etter spyware på din maskin, du har nok helt sikkert det, siden at disse problemene oppstår eller så har du virus liggende på pc`en din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå