mungo Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Er på jakt etter projektor til 77" 16/9 grått lerret Skal som sagt brukes til spill (PS3) og filmtitting. Mer spill enn film. Har persienner på vinduet til å stenge ute lys med, men kan sikkert ordne noe enda mer effektivt om behovet er der. Hvilken anbefales? Optoma HD23 (DLP) BenQ W1200 (DLP) Epson EH-TW3200 (LCD) Epson EH-TW5900 (LCD) Epson EH-TW6000 (LCD) På forhånd takk for svar Endret 4. mai 2012 av mungo Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Jeg ville sett på disse DLP projektorene før du evnt kjøper, regnbue effekten kan være utrolig plagsomt om du er følsom for dette. Ang disse LCD projektorene vet jeg ikke hvor mye bedre bilde er fra TW3200 opp til TW6000. Men etter hva jeg har forstått så er det ikke lens shift på TW5900 og TW6000. Noe som kan gjøre det mer vrient med tak montering om ikke umulig om du har et noe spesielt rom. Jeg ville stikket på Avforum.no sitt forum og tatt det videre der slik. Kan si at jeg har TW3200 og er veldig fornøyd med denne, savner noe mer punch i fargene som dem nyere utgavene muligens gir. Og 3D på et stort bilde er et savn...men ellers MYE moro for pengene EDIT: Mitt beste tips er å kjøpe et skikkelig lerret, ikke kjøp noe "billig" greier på Elkjøp som jeg gjorde. Det tar du å spør om på Avforum.no, lerret beror på projektor type,hvor mørkt du får det i rommet og fargene på vegger og tak. Endret 5. mai 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Enig med at epson er nok veien å gå ang pj. Har hatt selv to stk optoma pj som har hatt høy vifte støy mener epson har lavere db en hva optoma sine har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå