Gå til innhold

Noen erfaringer med pixmania.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De leverer varene på lik linje med andre seriøse nettbutikker, men det tar et par dager lenger før varene kommer.

Har ingen erfaring med dem når det gjelder retur, men for mitt vedkommende så ville jeg fortsatt ha spart penger ved å velge billigste butikk, selv om jeg måtte kjøpt de varene jeg har returnert til full pris. Den eneste butikken jeg har negativ erfaring med på retur, er faktisk Komplett, men jeg handler fortsatt der om prisen er rett.

Lenke til kommentar

Problemet med Pixmania manifesterer seg som oftest når du enten skal benytte angrerett, eller skal returnere noe på garanti/reklamasjon. De holder til i Frankrike, og selv om de er pliktig til å følge den norske forbrukerkjøpsloven, så er det dessverre ikke alltid de gjør det. Mange opplever også problemer i forbindelse med selve leveringen også, og det er ikke bare enkelt å ordne opp i det.

Så med mindre du sparer mange tusenlapper på å bestille fra Pixmania, ville jeg holdt meg langt unna. Et lite søk på forumet og webshopguiden er nok til å skremme deg mer enn nok vil jeg tro. Hold deg heller til norske nettbutikker. Personlig har jeg kun gode erfaringer med de fleste norske nettbutikkene jeg har brukt (Komplett, Netshop, PS, Dustin Home osv...).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er egentlig enig med de fleste, med mindre man sparer en del tusenlapper som er lite sansynlig er det bedre å handle f.eks på komplett sine tilbud i helgene. Likevell kan det bli dyrere men billigere om man slipper fortolling av varer til utlandet.

I de tilfellene jeg har handlet hos piximania har jeg vært heldig men jeg har handlet kun PSU + kabinett og billig skjermkort for en stund tilbake. Men jeg syns lite om den piximania utvidet garanti man betaler for og supporten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...