Gå til innhold

Kunne DU gjort det samme som abb for noe DU kjempet for eller imot?

Gjest medlem-82119

75 stemmer

1. 1. Kunne DU gjort det samme som ABB for noe DU kjempet for eller imot?

• Ja
      17
    • Nei
      58

Anbefalte innlegg

Så da er det jo litt merkelig at vi da overlater "fotballen" til personer som naturlig oppfyller alle disse vektorene for å ha høyest mulig tendens til å trykke på knappen.

Folk som naturlig oppfyller fysiske størrelser med retning? :p

:)

http://en.wikipedia....uclear_football

Siktet til, som uhevet, på bruken din av vektor.

Vektor - en fysisk størrelse som også har en retning i et plan. Eks, bilen har en hastighet på 80 km/h mot vest.

Du har det med å bruke faguttrykk du ikke helt skjønner mr. skatteflytning.

Endret av QBab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Jeg skjønner ikke helt dette.

Prøve å drepe 100 uskyldige, for å gi hele landet masse sorg.

En slik terrorist vil uansett ikke vinne noe frem.

Men en ting jeg lurer litt på, tenk om det var f.eks Osama som hadde planlagt angrepet, og at det var en helt annen folkegruppe bak angrepene, hvordan ville det påvirket Norge?

FrP ville fått mange ekstra stemmer, det er helt sikkert. Men ville vi da likevel følt oss så trygge som nå, og f.eks gått rosetog og slikt?

Jeg tror rosetoget ikke ville blitt slik det ble, og at vi alle hadde vært mer skremte og kanskje mer isolerte.

Målet var ikke å gi landet masse sorg, målet var å angripe Ap via AuF fordi de er gitt skylden for islamiseringen av norge. Når nato slipper en bombe som dreper 100 fiender og ett uskyldig barn, så er ikke målet med bombingen å drepe det uskyldige barnet.

Din forståelse av saken må vinkles helt annerledes for å forstå hva det dreier seg om. Først da blir det logisk,.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt dette.

Prøve å drepe 100 uskyldige, for å gi hele landet masse sorg.

En slik terrorist vil uansett ikke vinne noe frem.

Men en ting jeg lurer litt på, tenk om det var f.eks Osama som hadde planlagt angrepet, og at det var en helt annen folkegruppe bak angrepene, hvordan ville det påvirket Norge?

FrP ville fått mange ekstra stemmer, det er helt sikkert. Men ville vi da likevel følt oss så trygge som nå, og f.eks gått rosetog og slikt?

Jeg tror rosetoget ikke ville blitt slik det ble, og at vi alle hadde vært mer skremte og kanskje mer isolerte.

Målet var ikke å gi landet masse sorg, målet var å angripe Ap via AuF fordi de er gitt skylden for islamiseringen av norge. Når nato slipper en bombe som dreper 100 fiender og ett uskyldig barn, så er ikke målet med bombingen å drepe det uskyldige barnet.

Din forståelse av saken må vinkles helt annerledes for å forstå hva det dreier seg om. Først da blir det logisk,.

en syk manns handling blir sjelden logisk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Synes hele saken er logisk, om man tar inn over seg at Ap gis skylden for islamiseringen og at abb angrep Ap på grunn av dette. Litt av det samme som når en selvmordsbomber sprenger seg, eller en dyreverner senker en hvalskute.

Lenke til kommentar

Det er jo akkurat det jeg snakker om, din løk. :thumbup:

Tilbake til førsteklasse fysikk på vgs:

Bilen kjører 80 km/h mot vest.

Fysisk størrelse: 80 km/h

Retning i planet: vestover

Bahaha

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Synes hele saken er logisk, om man tar inn over seg at Ap gis skylden for islamiseringen og at abb angrep Ap på grunn av dette. Litt av det samme som når en selvmordsbomber sprenger seg, eller en dyreverner senker en hvalskute.

Det er helt tilfeldig hvilket mål en random terrorist velger seg. ABB med sin plukk&mix-ideologi valgte AUF. En annen terrorist kunne valgt en jøder og synagoge, slik det skjedde i Frankrike. Det sitter en fransk Ankh akkurat nå og argumenterer for at det var helt logisk at soldater og barn ble skutt og drept av mopedskytteren. ABB ville aldri valgt synagoge og jøder som sitt mål. Han likte vel ikke smaken av antisemittisme på det ekstremistiske koldtbordet han forsynte seg av.

Andre norske ekstremister gir jøder og politikere ansvaret for muslimsk innvandring. De ville aldri valgt AUF som mål, det ville de ansett som feigt og æreløst.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Men da forutsetter du at abb var en tilfeldig generell terrorist som kunne valgt et hvilket som helst mål. Jeg forutsetter at abb sloss mot islamiseringen og begikk en terrorhandling mot de som skapte/tilrettela islamiseringen. Med andre ord mener jeg at abb sloss i en helt spesifikk krig med et helt spesifikkt mål som var et helt naturlig mål i akkurat denne spesifikke krigen.

Lenke til kommentar

Men da forutsetter du at abb var en tilfeldig generell terrorist som kunne valgt et hvilket som helst mål. Jeg forutsetter at abb sloss mot islamiseringen og begikk en terrorhandling mot de som skapte/tilrettela islamiseringen. Med andre ord mener jeg at abb sloss i en helt spesifikk krig med et helt spesifikkt mål som var et helt naturlig mål i akkurat denne spesifikke krigen.

ABB sloss utifra de ekstremistiske ingrediensene han har valgt seg på menyen.

En annen terrorist ville aldri valgt AUF som mål. Skulle en annen terrorist stoppet islamiseringen ville han angrepet synagogen og jøder. For det er plenty av ekstremister som vet at jødene er ansvarlig for og tilrettelegger islamiseringen. Med andre ord sloss hvert enkelt ekstremistisk individ for sin individuelle sak mot sine individuelle fiender.

Noen ekstremister ville angrepet jøder og FRP.

Andre ekstremister ville angrepet muslimer og Blitz.

ABB angrep AUF.

Hvilken ekstremist som blir terrorist er ganske tilfeldig, er det ikke?

Timothy McVeigh drepte dobbelt så mange mennesker som Breivik av helt andre årsaker. Etter Oklahomabombingen var det en amerikansk Ankh som sa "jeg skjønner akkurat hvorfor han gjorde det, det er helt logisk".

Alle terrorister velger hvert sitt mål, de kjemper hver sin kamp, de har hver sine fiender.

Dersom en random terrorist skulle utføre sin aksjon imorgen ville det vært helt tilfeldig hvem offeret var. 22. juli var det AUF.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Ikke enig med deg der. Mener at abb sloss i en antiislamiseringskrig og derfor bevisst valgte ap som mål.

Lenke til kommentar

Andre som sloss i en antiislamiseringskrig velger helt andre fiender. De er ikke enig med deg. De angriper jøder, frimurere og kristne som de anser som fiender som bruker islam som et våpen for å knekke vår kultur og vårt folk.

Alle ekstremister har sin egen unike plukk&mix ideologi. ABB valgte sine ingredienser. Andre ekstremister og terrorister har valgt helt andre ingredienser.

Hadde du synes det var helt logisk dersom ABB angrep synagoger?

For 20 år siden brant norske terrorister ned kirker her til lands. De var i krig med statskirken. Synes du det er logisk? Det gjør jeg.

Du synes ABB sitt mål var logisk fordi det sammenfallt med ditt syn. Andre ekstremister har annet syn, og for meg og mange andre med meg var ABB sitt mål helt ulogisk.

Hvis ABB var medlem av Vigrid istedenfor sin egen fantasiklubb ville han aldri reist til Utøya og skutt forsvarsløse barn. Det hadde vært en ynkelig og æreløs handling selv for vigridmedlemmer!

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må vel bare bøye meg istøvet for din uendelige kunnskap basert på førsteklasse fysikk på vgs.

Bare påpeker at du slenger rundt deg med avansert termonologi uten å ha peiling.

Sier litt om deg som person. Den wikisida du posta for å "burne" meg, hadde du ikke snøfte aning hva handlet om engang. Kan da antas at dette er noe du har for vane å gjøre, og at informasjonen du kommer med bør tas med en gaffeltruck salt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må vel bare bøye meg istøvet for din uendelige kunnskap basert på førsteklasse fysikk på vgs.

Bare påpeker at du slenger rundt deg med avansert termonologi uten å ha peiling.

Sier litt om deg som person. Den wikisida du posta for å "burne" meg, hadde du ikke snøfte aning hva handlet om engang. Kan da antas at dette er noe du har for vane å gjøre, og at informasjonen du kommer med bør tas med en gaffeltruck salt.

Tja, du kommer jo ikke med noe annet en http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem, det sier vel endel om deg. Foresten anbefales å lese litt mer av den wikisida.

Lenke til kommentar

Tja, du kommer jo ikke med noe annet en http://en.wikipedia....wiki/Ad_hominem, det sier vel endel om deg. Foresten anbefales å lese litt mer av den wikisida.

Hehe, klassiker! Jeg påpeker simpelten måten du kommuniserer på, at du driver å slenger rundt deg med faguttrykk for å virke mer kompetent enn det du gjerne er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, du kommer jo ikke med noe annet en http://en.wikipedia....wiki/Ad_hominem, det sier vel endel om deg. Foresten anbefales å lese litt mer av den wikisida.

Hehe, klassiker! Jeg påpeker simpelten måten du kommuniserer på, at du driver å slenger rundt deg med faguttrykk for å virke mer kompetent enn det du gjerne er.

Igjen http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem anbefaler å trykke på det så kanskje du lærer noe nytt idag. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Andre som sloss i en antiislamiseringskrig velger helt andre fiender. De er ikke enig med deg. De angriper jøder, frimurere og kristne som de anser som fiender som bruker islam som et våpen for å knekke vår kultur og vårt folk.

Alle ekstremister har sin egen unike plukk&mix ideologi. ABB valgte sine ingredienser. Andre ekstremister og terrorister har valgt helt andre ingredienser.

Hadde du synes det var helt logisk dersom ABB angrep synagoger?

For 20 år siden brant norske terrorister ned kirker her til lands. De var i krig med statskirken. Synes du det er logisk? Det gjør jeg.

Du synes ABB sitt mål var logisk fordi det sammenfallt med ditt syn. Andre ekstremister har annet syn, og for meg og mange andre med meg var ABB sitt mål helt ulogisk.

Hvis ABB var medlem av Vigrid istedenfor sin egen fantasiklubb ville han aldri reist til Utøya og skutt forsvarsløse barn. Det hadde vært en ynkelig og æreløs handling selv for vigridmedlemmer!

Siden abb sloss mot islamiseringen så ville det ikke vært logisk om han angrep synagoger, synes jeg.

Moskeer, muligens.

Kirkebrannene, logisk...derfor jeg har brukt dem som eksempel i tidligere innlegg. Du legger det også frem som om målet var å drepe flest mulig barn. Abb (og jeg også) regner ikke folk på 16-17-18 år som barn, men det er en juridisk definisjon. abb skjøt det man dagligdags kaller for ungdommer, men dømmes for å ha skutt barn fordi ungdommer ikke eksisterer juridisk.

Som det har vært gjentatt mange ganger så unngikk abb å skyte de yngste som er mer vanlig å definere som barn.

Lenke til kommentar

Siden abb sloss mot islamiseringen så ville det ikke vært logisk om han angrep synagoger, synes jeg.

Moskeer, muligens.

Kirkebrannene, logisk...derfor jeg har brukt dem som eksempel i tidligere innlegg. Du legger det også frem som om målet var å drepe flest mulig barn. Abb (og jeg også) regner ikke folk på 16-17-18 år som barn, men det er en juridisk definisjon. abb skjøt det man dagligdags kaller for ungdommer, men dømmes for å ha skutt barn fordi ungdommer ikke eksisterer juridisk.

Som det har vært gjentatt mange ganger så unngikk abb å skyte de yngste som er mer vanlig å definere som barn.

Det er totalt ulogisk å angripe AUF. Det er lagnt mer logisk å angripe synagoge/jøder, siden det er de som står bak den muslimske innvandringen. Alle ekstremister har sin individuelle logikk. ABB har sin logikk. Andre ekstremister synes det han gjorde var totalt ulogisk.

Å drepe forsvarsløse barn er like ynkelig og æreløst som å drepe forsvarsløse ungdommer. ABB ungikk ikke å skyte 13-åringer. Mange ekstremister ville aldri skutt og drept forsvarsløse barn og ungdom. De aller fleste nynazister for eksempel ville ikke vært så feige. Hadde ABB vært medlem av Vigrid ville han aldri hatt så dårlig moral.

Som sagt, det er logisk fordi du deler ABB sitt syn. Men neste gang en terrorist angriper så er det helt tilfeldig hvilket mål som rammes. Det kommer ann på hvilke ingredienser terroristen velger på ekstremist-menyen. Noen ekstremister angrep kirker. ABB ville aldri angrepet kirker.

Så hvis vi spoler tilbake til før 22. juli så ville det vært helt tilfeldig hva som ble neste terrormål, akkurat som at det idag er helt tilfeldig hva som blir neste terrormål. Det kommre ann på hvem terroristen er og hvilken ideologi som er valgt.

post-118993-0-93701600-1337148554_thumb.jpg

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...