MadOx Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Hei, jeg bor i Bergen og er ute etter en (små)snobbete vår/sommerjakke - altså ikke en dressjakke og ikke en hettegenser. Har dere noen tips for (nett)butikk og/eller plagg? Takk. Lenke til kommentar
MadOx Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Takk, men det er litt for voldsomt for min smak. Har du/dere noen tips til nettbutikk? Jeg fant http://www.miinto.no/guide-m-jakker og den virket jo grei, men har dere noen andre tips? Takk for svar! Lenke til kommentar
jevli Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Slenger meg på, ute etter det samme Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Peacoat. Indeed Endret 9. mai 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) ...... Endret 9. mai 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Likte den! Endret 9. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Peacoat. Herregud! Han spør etter en sommer/vår jakke, peacoat er en tykk dobbeltspent ulljakke. Hva har du røykt? Peacoat kommer også i vår/sommer versjon. Da er ull byttet ut med bomull. Ikke utttal deg om ting du ikke har greie på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå