Filmvenn Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Synes sesong 4 ble veldig kjedelig utover sesongstarten, men likte alltid hva Brotherhood-plottene bidro til. Serien har en tendens til å bygge inn nye trusler godt over tid, fremfor at fiendene plutselig kommer inn i serien og heller utvikler dem der og da. Ukas episode var spennende uten å avslutte med en cliffhanger. Neste episode er rett før juleferien, og personlig litt unødvendig synes jeg å sende når det er 3 ukers mellomrom fra ukas til neste. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Shawn liker menn, Root liker Shawn noe som Shawn liker? :colormeconfused Lenke til kommentar
Brow Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Herregud, FOR en episode å starte vårsesongen med. Satt klistra til skjermen hele episoden igjennom. Etter min mening, en av de beste episodene i serien til nå. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Herreminhatt og bra de 3-4 siste episodene har vært. Håper folk følger med! CTRL-ALT-DELETE 10/10 Endret 19. januar 2015 av -iL- Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Etter en uke med forkjølelse har jeg sett samtlige episoder fra piloten og fram til ctrl-alt-delete. Serien har utviklet seg veldig fra hva den var de første sesongene, og syns det er ganske gøy å følge med.Som utvikler syns jeg if-then-else epiosden var veldig godt laget, og ga et stilig innblikk i hvordan maskinen tenker. Lo godt når maskinen måtte forenkle simuleringen Bortsett fra noen småting så er det en veldig solid serie. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 POI er en fantastisk serie. Men jeg begynner å bli lei Samaritan fokuset nå. Håper vi får mer av Root og Shaw, og at the machine snart får leke Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Elias Trist å se karakteren forsvinne, men han har vel kanskje utspilt sin rolle. Ellers Reese i godmode var bare lekkert å se på. Håper serien blir fornya, men det er kanskje forventa? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Mange som roper ut ord som "fantastisk serie", men kommenterer ikke i tråden her. Uansett. Samaritan is going to be pissed off. Person of Interest fornyet for sesong 5. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Elias Trist å se karakteren forsvinne, men han har vel kanskje utspilt sin rolle. Nå er det ikke bekreftet at han er død, personlig tror jeg han overlevde. Mange som roper ut ord som "fantastisk serie", men kommenterer ikke i tråden her. Uansett. Samaritan is going to be pissed off. Person of Interest fornyet for sesong 5. Samaritan er jo pissed off fra dag 1. Hva er det som skiller Samaritan fra Skynet egentlig? Har den ikke skjønt at mennesker ikke er til og stole på? Harold sier jo til Greer at det er bare snakk om tid før den skjønner at du er irrelevant, da Greer svarer "vi er alle irrelevante". dafuq? Fornyet?!"! OH _YEAHHHH! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Sesong 5 er bare på 13 episoder, så betyr nok siste sesong. CBS tjener ikke akkurat store nok penger på serien, og seertallene har falt litt i år. http://deadline.com/2015/05/person-of-interest-13-episodes-season-5-final-mentalist-1201424813/ Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Det mest episke for meg var når machine "prata" med harold. Fikk frysninger av det. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Da var det slutt, Denne sesongen føltes litt rar, men en "treig" start, før de siste 4-5 episodene hvor det var top speed og alt bare balle seg på. Men alt i alt en en fornøylig serie som jevnt over leverte varene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå