Nitrius Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Konge episode ja, noe av det bedre jeg har sett på lenge. De første scenene med Hurt av Johnny Cash ga gåsehud her. Litt synd å miste Joss, men godt at serien generelt sett har en veldig god gjeng med skuespillere. Endret 27. november 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Var en morse-kode som ble spilt av i episoden denne uka et sted. Vet ikke hvor i episoden, fordi jeg tenkte å se den og den forrige episoden som var før juleferien snart. Har ikke rukket å sett de enda. Uansett tenkte å dele dette videre (mulig plotspoilere):http://www.reddit.com/r/PersonOfInterest/comments/1up00n/decoded_the_morse_code_spoilers/ Endret 8. januar 2014 av Maury Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Nok en god episode dette, Shaw hadde noen par konge replikker i banken. Det med morse koden var også kult, ikke at jeg hadde en anelse om hva oversettelsen var før nå, men flott at noen har tatt seg tid til å dekode det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 PoI er jo kanskje den serien som er best på tekniske detaljer, de har vært veldig flinke på å få hackingen til å se normal ut (ingen svarte skjermer med hvit tekst, og annet tull som er standard på dårligere TV-serier) og nå gjør de dette med morsekoder. Ellers så var dette defintivt en sterk episode, og den satte en del brikker på plass. Decima Technologies er tilbake for fullt, samt at Root forhåpenligvis vil få sin egen historie og ikke bare magisk dukke opp når det er bekvemmelig. Jeg tipper at de neste episodene vil handle om å få ting tilbake til normalt, det kommer sikkert et par case-of-the-week episoder framover med dette som mål. De siste 5 episodene har ikke tatt for seg nye numre, men heller gjort seg ferdig med HR og satt nye brikker på plass. Jeg gleder meg til å se hva som skjer fremover, da Peter Coilier og Vigilance fremdeles er en trussel sammen med Hersh (som jeg tipper overlevde eksplosjonen, og som begynner å bli en personlig favoritt her i gården). Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Begynte å se på denne serien for en liten stund siden, og har kommet halvveis inn i sesong to. Fantastisk bra serie, men en bra handling. Håper den klarer å følge opp videre også. Eneste som til tider irriterer meg er hvordan John nærmest uforstyrret prater med Harold på øret hele tiden i alle mulig situasjoner, uten at nesten noen rundt han reagerer på det Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Introduksjon av Shaw i serien er fantastisk. For en en deilig og kul karakter. Root derimot, bare unødvendig og irriterende. Hadde ikke trengt å være med i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Root har jo hjulpet til med å avsløre ting med maskinen og Finch på en bra måte. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Root har jo hjulpet til med å avsløre ting med maskinen og Finch på en bra måte. Merka det når jeg har fått sett litt lenger. Likvel, liker henne ikke.. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Knall episode med Root i sentrum met alle bad guysa. "What was I supposed to say? Sorry boss, Agent King is actually a superpowered nutball — just ask my buddy the urban legend." Fusco får alle de gode linjene Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Jævlig bra episode. Det er så stor forskjell på alle side-historiene og når hovedplottet i serien går fremover... alle episoder relatert til hovedplottet er alltid bra. Og dette var ikke noe unntak. Endret 20. mars 2014 av The Credible Hulk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 "What was I supposed to say? Sorry boss, Agent King is actually a superpowered nutball — just ask my buddy the urban legend." Fusco får alle de gode linjene Denne uka også. "French foreign legion? Why would they want to kill me?" "I don't know, i don't speak French." Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Bra episode i dag. Den begynte som en standard case of the week episode, men utviklet seg til å bli en av de bedre episodene i serien så langt. Synes serieskaperne har vært flinke til å utnytte Decima i denne halvdelen av sesongen, og Samaritan har utviklet seg til å bli den største trusselen i serien så langt. Jeg følte meg mer redd for karakterene enn jeg har gjort før, noe som har en sammenheng med at de tok livet av Carter tidligere. Jeg tviler på at de vil ofre noen denne gangen, men slik ting ser ut framover så er det fullt mulig. Slik situasjonen ser ut framover, så kommer Finch til å prøve å forsvinne; Decima vil derimot bruke maskinen sin til å prøve å drepe både ham, og alle maskinen hans har brukt til å hjelpe seg med de urelevante nummerene. Spørsmålet er hva funksjonen til Vigiliance vil være videre i serien, da jeg føler at de ikke helt passer inn i alt som skjer nå. Satser på at dette er noe som vil overføres til neste sesong, og vi får vite mer om Coiler og hvorfor Vigilance gjør det de gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hvordan tror dere "The Machine" og "Samaritain" reagerer når begge maskinene er operative? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Tipper Finch sitt nummer kommer opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Overraskende sesongslutt, selv om det på mange måter ikke var det. De fikk ryddet opp i en del ting nå , samtidig som de skapte noe jeg vil tro endrer hele serien. Blir spennende å se. Men POI er ikke kansellert? Never mind, var renewed for 14/15, så det blir bra! Endret 14. mai 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 PoI blir renewed nok i et par år framover. Ser for meg at serien kan leve minst 8 år totalt før det begynner å bli snakk om at serien vil bli kansellert. Det er en solid hit i seertallene, veldig mye på grunn av NCIS og seriens evne til å også være en egen hit på kanalen. Eneste overraskende med sesongfinalen i grunn var at Greer/Decima sto bak Vigilance (men det er kanskje ikke så overraskende i grunn heller med de triksene han viser fra tid til tid). Lenke til kommentar
slipten Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Litt overrasket over at Fusco ikke ble satt på lista. Jeg satt med inntrykket at Greer viste om han, men jeg husker vel bare feil. Regner med at Finches dagjobb framover blir en jobb i en anonym itavdeling, han har tross alt erfaringa fra tidligere undercover oppdrag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvordan tror du det kommer til å utvikle seg? Kommer de til å få nye nummere? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Første traileren for sesong 4 sluppet. Ser spennende ut. Noen kjente nye fjes i sesong 4 som Jamie Hector (The Wire). Premiere 23. september i USA på sesong 4. http://serienytt.no/2014/07/comic-con-forste-titt-pa-sesong-4-av-person-of-interest/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Helt ok start på sesong 4, men kommer vel til å bli bedre utover som det som oftest gjør med serien. Spent på hva greia med Brotherhood og sånt blir framover. Pluss det virker som at det er mye Elias framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå