Fjellsame Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei.. Jeg lurte på hvordan en får til et slikt web design som hw.no har f.eks..? Noen som vet hvordan? Jeg har sett på nettet og det er en del sider som nytter seg av dette designet.. Sikkert pga at det er ganske oversiktelig og greitt.. Så da håper jeg at noen kan hjelpe meg og forklare meg.. Hadde vert fint om noen viste om en mal over en slik side også.. :wink: Lenke til kommentar
xlate Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Eller trykk på linken nede på siden "Powered by phpBB" da commer du direkte til kilden!! Lenke til kommentar
DTA Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hw.no er jo ikke akurat en vakker side,men er ok og funksjonell. Tviler sterkt på at det er folk som er flink med webdesign som har laget den,men heller noen som kan litt,og har modifisert diverse ting Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis du er på jakt etter et CMS (content management system) vil jeg anbefale e107 Meget enkelt å installere og sette opp. Hvis det var forumet du tenkte på, er vel phpbb kankje OK, men hvis du har lyst på et litt mer avansert og funksjonsrikt (+ penere) forum, vil jeg anbefale Invision Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå