Gå til innhold

Flytting av deler til nytt kabinett

Anbefalte innlegg

Hei, jeg planlegger å flytte delene fra en Packard bell imedia s3210, over til et nytt kabinett(Cooler Master Storm Scout), skaffe en ny prosessor(INTEL CORE I5), sette inn en ny vifte(Hyper TX3).

Kommes delene til å passe?

ps:Noen anbefalinger av grafikkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaling av GPU?

Tjaaa, GTX 690 skal vist nok være ganske greit..

Fra spøk til revolver: Vent til GTX 670 kommer ut, ca 10 mai hvis jeg ikke tar helt feil... Misstenker at det kan være noe for deg, utifra hva du fremstiller som budsjett osv her.. :p

Endret av NeBlix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvis du kjøper storm scout så må du huske at kabinettet har en tendens til å støve ned over tid pga null vifte filtere etc. ellers er det et kjempe kabinett for de som flytter pcen ofte, evt går til venne lan i nærhten etc.l kabinettet kan bråke litt men headsett overdøver dette.

Lenke til kommentar

hvis du kjøper storm scout så må du huske at kabinettet har en tendens til å støve ned over tid pga null vifte filtere etc. ellers er det et kjempe kabinett for de som flytter pcen ofte, evt går til venne lan i nærhten etc.l kabinettet kan bråke litt men headsett overdøver dette.

Jeg er ikke på LAN så veldig ofte, så jeg tenkte kansje å kjøpe ANTEC MIDTOWER THREE HUNDRED ATX BLACK (450kr på dustin), er dette et bedre valg en Storm Scout?

Endret av Adrian Mogstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...