fantikkenavn Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei Det er komf imorgen får eg litt ekstra penger ))) I den sammenheng lurte eg på å oppgradere pcen min. Den funker helt supert er ikke det vil bare få ned temperaturene litt. Specs: Cpu: i5 2500k stock kjøler Gpu:gainward 560 ti phantom 2gb Strømforsyning: crosair cx 600 watt Hovedkort : Asus p8z68-v lx Ram: crosair vengence 8g Hdd: Seagate bacracuda 1tb SsD: samsung 830 128gb Vanlig cd rom coolmaster 430 elite Tenker på å oppgradere med en cpu kjøler og kabinett?? Noen andre forslag? Fantikkenavn:) Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvor mye penger har du tenkt på å bruke? Hvis du skal ha skikkelig vannkjøling, må du kanskje opp i 3000kr. Men annen CPU kjøer du kan vurdere er denne Noctuaen eller denne Phanteksen (Phanteksen kan du få i Rød,oransje,blå og hvit). 1 Lenke til kommentar
fantikkenavn Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Kommer jo til å få en del. Hvor mye blir det for vannkjøling på skjermkort og cpu ???? må jeg også bytte kabinett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå