Gå til innhold

MSI Btoes bluetooth og T610 problem

Anbefalte innlegg

Jeg har seriøst problem med å få brukt SE's XTND synk program med min T610 og MSI Btoes. Det funka første gangen jeg prøvde, men etter det har det vært helt håpløst. Har prøvd det meste av muligheter med com-porter og dilldall - hjelper ikke. Finner den ikke med sony ericssons phone settings program, og ikke med phone monitor.

Jeg får kontakt med BT for overføring av filer etc, så det er kun med SE programvare jeg ikke kommer gjennom med.

Er det noen som har akkurat de samme produktene (ikke svar hvis du har annet bluetooth adapter), som kan gi meg en step-by-step instruksjon på hvordan det settes opp på Win2000?

Er det forresten noen som vet om R1L firmware oppgraderingen gjør strømutnyttelsen bedre på T610? Det er det eneste jeg har å utsette på telefonen, synes jeg må lade alt for ofte. En kollega på jobben har nyere tlf med R1L og jeg synes det virker som om hans holder lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant hvordan jeg fixa d!

Nede i oppgave linjen i windows så er det sånn bluetooth ikon.

Høyre klikk den>quick connect>Bluetooth Serial Port> din mobil hvis den er satt opp som bluetooth enhet.

Ivertfall, så kobler den seg opp til mobilen din. Da skal du greie å bruke programmer med mobilen din.

Jeg greide å bruke pc control programmet.

Husk å sette på BT på mobilen. :roll:

Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Alle funksjonene virker fint ved hjelp av å manuelt bruke quick connect ved å høgre klikke på bluetooth ikonet, så det er forsåvidt ok, men XTND og dei andre jalla programma som følgte med t610 virker fortsatt ikke....irriterende.

Har et rødt kryss på bluetooth network ikon på oppgavelinjen, kan dette være et problem( det er rødt kryss der hele tiden, også når jeg synkroniserer slik som beskrevet over)

Flere med gode ideer?? Alt mottas med takk rundt dette temaet. Mange har problem. De fleste tips går ut på det med å aktivisere porten, noe jeg selvfølgelig har gjort siden det funker via quick connect

Hjelpe meg så mange timer eg har brukt på dette, søkt på all verdens forum osv!!!

Lenke til kommentar

For å synkornisere me outlook kan du prøve detta:

My bluetooth places\view devices in range\[tlfnavn]\IrMC Synchronization on [tlfnavn]

funker hos meg... men har ikke prøvd de programma som følger me t610`n. men pc control funka fint før(har det ikke lengre).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...