Redaksjonen. Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Får deg beruset på sekunder ? og edru like fort. Munnspray gjør deg full på et blunk Lenke til kommentar
Populært innlegg Håvard Skrevet 4. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2012 Tror ikke dette er den første artikkelen der jeg har sittet igjen å lurt på hva dette har med teknologi å gjøre? 10 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Inneheld kvar sprayflaske 21 sprut eller er det snakk om tilsvarande 21 alkoholenheiter? Dersom du vil spare deg 150 kr (som eg tviler blir prisen i norge) så kan du enkelt å greit fukte ein bomullsdott med brennevin og legge den mot en av kroppens mange slimhinner. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Inneheld kvar sprayflaske 21 sprut eller er det snakk om tilsvarande 21 alkoholenheiter?Dersom du vil spare deg 150 kr (som eg tviler blir prisen i norge) så kan du enkelt å greit fukte ein bomullsdott med brennevin og legge den mot en av kroppens mange slimhinner. Bruke whiskey som munnskyllevann bare? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Jeg er ikke ekspert, men tipper den greia kan være farlig hvis man puster inn for mye. Endret 5. mai 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 De trygler oss om å slå av adblock slik at de kan levere kvalitetsartikler som dette. *applaus* 2 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jammen bra vi har teknofil som kan opplyse om slike teknologiske nyvinninger. Kan ikke skjønne at tek vil ha en så latterlig useriøs side, er jo like elendig som itavisen. *adblock on* Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Får jo samme effekten av å dyppe snus i sprit eller røyke sprit i vannpipe da. Man burde uansett være forsiktig med ting som går rett i blodet, det kan ikke komme opp dersom man får for mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Virker jo nesten interessant. Med trykk på nesten, hva er vitsen med det, og som andre har nevnt ... Hva har det med teknologi å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg