N o r e n g Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Høyere spenning hjelper det. Bare pass på at temperaturene ikke overstiger 90C Lavere temperaturer og høyere spenning er de to sikre måtene for å nå høyere klokkefrekvens. 3DMark11 er mye tyngre på grafikkortet ditt enn Sniper Elite V2, det er forklaringen på hvorfor forskjellene er såpass store. EDIT: Med mindre Sniper Elite V2 kjører langt bedre på AMD-kort vil jeg også tro du har en flaskehals med prosessoren din i Sniper Elite V2, for jeg klarte 120 fps med 60% GPU usage i det spillet uten problemer. Endret 5. mai 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Okey. Nei hvem vet... Utifra det jeg har lest, så er det flere som har problemer med hardware i forbindelse med Sniper elite v2. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Virker som at å last ned siste beta fra Nvidia fikser problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå