Gå til innhold

Kamptråd - FA Cup finalen - Chelsea v Liverpool

Emils.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva er det dere prøver å få frem her? Har ingenting om fotball å gjøre.

Ser du ikke at de er forelsket i hverandre?

Er det noe am. tv-serier har lært oss så er det at to personer som KONSTANT småkrangler over ekstremt smålige ting ender opp i sengen sammen.

Så finn dere et rom å get it over with. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. Terry...

Han hadde sex med en TIDLIGERE lagkompis, eller i det minste TIDLIGERE CHELSEASPILLER, sin EKSKJÆRESTE. Hvorfor så mye mas da?

Du blir singel. En kompis drar over eksen din rett etterpå. Du nikker anerkjennende og synes det er helt ok?

Ja. Det er jo ikke min eiendom lenger... Mennesket er en fri person.

Lenke til kommentar

Ang. Terry...

Han hadde sex med en TIDLIGERE lagkompis, eller i det minste TIDLIGERE CHELSEASPILLER, sin EKSKJÆRESTE. Hvorfor så mye mas da?

Du blir singel. En kompis drar over eksen din rett etterpå. Du nikker anerkjennende og synes det er helt ok?

Ja. Det er jo ikke min eiendom lenger... Mennesket er en fri person.

Det der er så syre dumt at jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Enten gir du faen eller så har du aldri hatt kjæreste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

A Norwegian Liverpool fan takes Andy Carroll’s disallowed goal badly

http://www.101greatg...wed-goal-badly/

Haha! Sånt blir man glad av.

Haha. Så den tidligere i dag. Smilte godt av den, var ville tilstander på tribunen også, personlig hadde jeg hoppet rundt sidemannen som løftet meg opp i vill gledesrus da jeg sa at spillerene plutselig sluttet å feire. Ble satt pent ned på bakken igjen.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om, så er det bare Arsenal som ikke har vunnet noe på 7 år. Det er digg.

Loserpool truer i hvertfall ikke Chelsea i PL, og vinner en sjelden gang CC.

Arsenal truer Chelsea i PL, men de vinner ingenting. Digg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Loserpool truer i hvertfall ikke Chelsea i PL, og vinner en sjelden gang CC.

1-2 på brua, 4-1 på anfield. Liverpool er slått chelse 4\4 ganger i pl.

Du er smart.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte mere på serien, jeg da. Chelsea endte over Liverpool, fakta, respekt.

At Liverpool vinner enkeltkamper er så jævlig OK for meg at det ikke kan beskrives, så lenge de ikke passerer Chelsea på tabellen og bare vinner et jalla CC-trofè mot et League 2 lag en gang hvert 7 år.

Hvis du har litt selvinnsikt (noe du ikke har) og analyserer kampen mot Liverpool, så hadde Chelsea alleredet før kampstart, gitt opp 4 plassen. Turnbull i mål? Sier sitt. 4 tabbemål? Sier sitt.

Men TRO, og HÅP at det var GODT spill fra ditt lag. I dine stunder unner jeg deg faktisk det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...