Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Hva er det dere prøver å få frem her? Har ingenting om fotball å gjøre. Ser du ikke at de er forelsket i hverandre? Er det noe am. tv-serier har lært oss så er det at to personer som KONSTANT småkrangler over ekstremt smålige ting ender opp i sengen sammen. Så finn dere et rom å get it over with. Endret 6. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 A Norwegian Liverpool fan takes Andy Carroll’s disallowed goal badly http://www.101greatgoals.com/blog/a-norwegian-liverpool-fan-takes-andy-carrolls-disallowed-goal-badly/ Haha! Sånt blir man glad av. 2 Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ang. Terry... Han hadde sex med en TIDLIGERE lagkompis, eller i det minste TIDLIGERE CHELSEASPILLER, sin EKSKJÆRESTE. Hvorfor så mye mas da? Du blir singel. En kompis drar over eksen din rett etterpå. Du nikker anerkjennende og synes det er helt ok? Ja. Det er jo ikke min eiendom lenger... Mennesket er en fri person. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) A Norwegian Liverpool fan takes Andy Carroll’s disallowed goal badly http://www.101greatg...wed-goal-badly/ Haha! Sånt blir man glad av. Flaut. Endret 6. mai 2012 av Hyperio Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er helt klart dårlig gjort, spesielt når det ikke er ok for kompisen, som det tydeligvis ikke var i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) *snip* Endret 6. mai 2012 av Kultom Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ang. Terry... Han hadde sex med en TIDLIGERE lagkompis, eller i det minste TIDLIGERE CHELSEASPILLER, sin EKSKJÆRESTE. Hvorfor så mye mas da? Du blir singel. En kompis drar over eksen din rett etterpå. Du nikker anerkjennende og synes det er helt ok? Ja. Det er jo ikke min eiendom lenger... Mennesket er en fri person. Det der er så syre dumt at jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Enten gir du faen eller så har du aldri hatt kjæreste. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg mistenker at Wendelinho er tilbake... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 A Norwegian Liverpool fan takes Andy Carroll’s disallowed goal badly http://www.101greatg...wed-goal-badly/ Haha! Sånt blir man glad av. Haha. Så den tidligere i dag. Smilte godt av den, var ville tilstander på tribunen også, personlig hadde jeg hoppet rundt sidemannen som løftet meg opp i vill gledesrus da jeg sa at spillerene plutselig sluttet å feire. Ble satt pent ned på bakken igjen. Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Det må jo være fake den filmen? Det å time å filme det så bra virker usannsynlig. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Usannsynlig å plukke opp mobilen fra sofabordet når kompisen går amok? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ganske jævlig gjort av kompisen å filme, for så legge det ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ser jo også at han legger ned mobilen med en gang kompisen snur seg. Han tar nok opp mobilen når kompisen går bort for å skjelle ut tv'n å skade møbler. Så nei, er nok ikke fake. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har snakket med en tysker som kastet TVen ut av vinduet etter VM-finalen i 2002, så det kan nok være ekte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Nå har Vg serien foppall plukket opp episoden om pool supportern http://www.vgtv.no/#!id=52691 Skulle likt å se video av da han konfronter kameraten. Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Når jeg tenker meg om, så er det bare Arsenal som ikke har vunnet noe på 7 år. Det er digg. Loserpool truer i hvertfall ikke Chelsea i PL, og vinner en sjelden gang CC. Arsenal truer Chelsea i PL, men de vinner ingenting. Digg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Wendelinho enda en gang? Herregud.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Loserpool truer i hvertfall ikke Chelsea i PL, og vinner en sjelden gang CC. 1-2 på brua, 4-1 på anfield. Liverpool er slått chelse 4\4 ganger i pl. Du er smart. Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg tenkte mere på serien, jeg da. Chelsea endte over Liverpool, fakta, respekt. At Liverpool vinner enkeltkamper er så jævlig OK for meg at det ikke kan beskrives, så lenge de ikke passerer Chelsea på tabellen og bare vinner et jalla CC-trofè mot et League 2 lag en gang hvert 7 år. Hvis du har litt selvinnsikt (noe du ikke har) og analyserer kampen mot Liverpool, så hadde Chelsea alleredet før kampstart, gitt opp 4 plassen. Turnbull i mål? Sier sitt. 4 tabbemål? Sier sitt. Men TRO, og HÅP at det var GODT spill fra ditt lag. I dine stunder unner jeg deg faktisk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå