Brandshal Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Der har vi en av grunnene til at jeg har Ivanovic som året's spiller <3! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hvorfor slår Liverpool langt på Suarez? Lol Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Håper Chelsea tar denne faktisk.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg forsvarte Kalou tidligere et sted, håper han viser seg å være litt mer lagspiller enn Sturridge i løpet av kampen. Om ikke mister Chelsea mye målsjanser. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Håper Chelsea tar denne faktisk.. Faktisk.. tror de fleste håper på chelsea seier av "nøytrale" tilskuere! 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 ser ut som chelsea vinner midtbanen frem til nå i kampen, og da blir det vanskelig for Liverpool. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Om det er noen som trenger stream er det bare å sende en pm. Ikke akkurat HD kvalitet, men funker.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Reina har virkelig tapt seg. Laangt nede på lista over de beste keeperne i PL/verden denne sesongen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Carroll må inn i pausen. Og med pausen mener jeg før andre omgang starter (Kenny!) og ikke etter 67 minutt. Downing har vært helt forferdelig forresten. Hvor mange ganger har han rotet bort ballen? Få inn Carroll så har han noen å sikte på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er helt skummelt hvor totalt blottet vi er for fart og gjennombruddsvillighet. Null intiativ når vi har mulighet for en kontring og å komme i overtall. Sånn som det har vært hele sesongen altså. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Carroll må inn i pausen. Og med pausen mener jeg før andre omgang starter (Kenny!) og ikke etter 67 minutt. Downing har vært helt forferdelig forresten. Hvor mange ganger har han rotet bort ballen? Få inn Carroll så har han noen å sikte på. Enrique har også vært helt ass. Skulle gledelig ha sett Aurelio i stedet. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vi kan vel være enige om at alle på Liverpool har vært mer eller mindre elendige denne første omgangen. Noe må skje, og jeg blir rett og slett sur om Carroll ikke er på banen når de går ut til andre omgang. Det ser tøft ut, men husk at vi bare er halvveis! Det har sett mørkt ut til pause før (Istanbul anyone)? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Om det er noen som trenger stream er det bare å sende en pm. Ikke akkurat HD kvalitet, men funker.. Lov å komme med adresser som ikke er linker. Jeg ser på hahasport (dere får google for resten av adressen). Sopcastsending med svensk Viasat - god kvalitet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Om det er noen som trenger stream er det bare å sende en pm. Ikke akkurat HD kvalitet, men funker.. Lov å komme med adresser som ikke er linker. Jeg ser på hahasport (dere får google for resten av adressen). Sopcastsending med svensk Viasat - god kvalitet. Takk for opplysningen! Selv blir det castupTv med sendingen fra ITV1 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Burde bytte litt nå da, så Chelsea sparer litt folk for kampen til uka i ligaen. Endret 5. mai 2012 av Kultom Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Nå hadde det bare vært en ting for å sette toppen på kaka, Torres inn å scorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå