Gå til innhold

Kamptråd - FA Cup finalen - Chelsea v Liverpool

Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carroll må inn i pausen. Og med pausen mener jeg før andre omgang starter (Kenny!) og ikke etter 67 minutt.

Downing har vært helt forferdelig forresten. Hvor mange ganger har han rotet bort ballen? Få inn Carroll så har han noen å sikte på.

Lenke til kommentar

Carroll må inn i pausen. Og med pausen mener jeg før andre omgang starter (Kenny!) og ikke etter 67 minutt.

Downing har vært helt forferdelig forresten. Hvor mange ganger har han rotet bort ballen? Få inn Carroll så har han noen å sikte på.

Enrique har også vært helt ass. Skulle gledelig ha sett Aurelio i stedet.

Lenke til kommentar

Vi kan vel være enige om at alle på Liverpool har vært mer eller mindre elendige denne første omgangen. Noe må skje, og jeg blir rett og slett sur om Carroll ikke er på banen når de går ut til andre omgang.

Det ser tøft ut, men husk at vi bare er halvveis! Det har sett mørkt ut til pause før (Istanbul anyone)?

Lenke til kommentar

Om det er noen som trenger stream er det bare å sende en pm. Ikke akkurat HD kvalitet, men funker..

Lov å komme med adresser som ikke er linker. Jeg ser på hahasport (dere får google for resten av adressen). Sopcastsending med svensk Viasat - god kvalitet.

Lenke til kommentar

Om det er noen som trenger stream er det bare å sende en pm. Ikke akkurat HD kvalitet, men funker..

Lov å komme med adresser som ikke er linker. Jeg ser på hahasport (dere får google for resten av adressen). Sopcastsending med svensk Viasat - god kvalitet.

Takk for opplysningen! Selv blir det castupTv med sendingen fra ITV1 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...