Emils. Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) FA CUP FINALEN Wembley Stadium Lørdag 5. Mai KL 18.15 Viasat Fotball CHELSEA Chelsea kommer til FA cup finalen etter å ha slått Tottenham 5-1 i semifinalen. En overbevisende seier av de blå og Drogba er forventet å starte dagens kamp. Torres har hatt en god periode i Chelsea trøyen, men å sette han utpå i dagens kamp mot Liverpool vil være naivt. Drogba blir nøkkelmannen i denne kampen. Veien til finalen Chelsea 4-0 Portsmouth, QPR 0-1 Chelsea, Chelsea 1-1 Birmingham, Birmingham 0-2 Chelsea, Chelsea 5-2 Leicester, Tottenham 1-5 Chelsea. Forventet lag Cech Bosingwa - Ivanovic - Terry - Cole Mikel - Meireles Lampard - Ramires - Mata Drogba LIVERPOOL Liverpool sparte flere av sine mest sentrale spillere i forrige PL kamp og de kommer også til Wembley som underdogs, men det er tydelig at det er det Liverpool trives som. Etter å ha hatt et god overtak på de blå har ting forandret seg siden de sist møttes. En duell folk kan merke seg er Suarez v Terry. Veien til finalen Liverpool 5-1 Oldham, Liverpool 2-1 Manchester United, LIverpool 6-1 Brighton, Liverpool 2-1 Stoke, Liverpool 2-1 Everton Forventet lag Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Henderson - Gerrard - Spearing - Downing Carroll - Suarez http://youtu.be/fmrT6mzZHhg Endret 4. mai 2012 av Emils. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 liverpool har ikke Papiss Demba Cissé, så her burde det blir en grei seier til Chelsea. Foventer Chelsea-seier. Faen så skuffa jeg vil bli om de ikke greier å vinne her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Godt poeng. Flaut å tape denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Godt poeng, flaut å tape denne Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Nettopp det jeg tenker på. Taper vi 3 på rad mot Liverpool hvorav en FA Cup finale så er det det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Nå har dere allerede tapt fire på rad, så hva gjør vel et tap til? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Setter en lapp eller to på Liverpool og Newcastle. Gir vel rundt 15 i odds hos Betsafe. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ganske sikker på at vi tar denne, Drogba: 60min spilletid også kommer Torres inn og punkterer kampen.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Selv om Liverpool ikke takler de mindre lagene så gir de fremdeles en god innsats mot topplag og i cupene. Blir ingen lett kamp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Må skrive noe siden det ikke går an å legge til som favoritt.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Begynner å kjenne det nå. Er veldig spent, men gleder meg også veldig til i morgen, er dager og kamper som dette man lever for som supporter. Tror det blir jevnt og tøft, men håper av hele mitt hjerte at vi griper muligheten til tittel nr. 2 denne sesongen. Forsøket på å få billett var akkurat like håpløst som forventet (ble tilbudt en for 500 pund, men det er uaktuelt), men tar turen innover til Wembley uansett, en del kjente som blir å treffe før og etter kamp, samt at jeg håper å få smake på litt av stemningen, selv om kampen etter alt å dømme blir sett på en pub utenfor. Come on you reds - YNWA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Drar ikke helt til Wembley, men tar nok turen til Three Lions. Gleder meg. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Må skrive noe siden det ikke går an å legge til som favoritt.... Fungerer fint her! Gleder meg som en unge. Skal se kampen på ITV1. Engelske kanaler har vært mitt førstevalgnår begge deler har vært tilgjengelig. Bedre på lydbilde og kommentering. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Til tross for en helsvart og begredelig sessong, så kjører vi full fest i morgen. Er tross alt den gamle Champions League rivalen vi skal til pers mot. Møter opp rundt 14:00 og kjører opp stemningen derfra. Mange glemmer dette nå som Shitty skinner, men Chelsea var THE SHIT. Ingen over ingen ved siden, Shitty kom bare haltene etter. Fuck off Chelsea! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sender ITV direkte på nett også? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sender ITV direkte på nett også? Til britisk IP vil jeg tro. Gå inn på ITV sine sider og prøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå