Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor tenner menn på å ha sex med sovende kvinner?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ett spm til dere MENN der ute ;)

Jeg har opplevd at menn tenner på å ha sex med sovende jenter.. (at det er planlagt så klart). Det å føre penisen inn i munnen mens hu sover osv.

Er jo sikkert en type fetisj vil jeg tro. Noen kvinner tenner sikkert på det, noen ikke. Og sånn vil jeg tro det er med dere menn også.

Men hva er så tennende med det? Er det den tanken at hun ikke vet noe?

Hilsen TS. Anonym poster: 2e7ff3b9d33df4638ab6a5e271586512

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel det faktum at hun ikke skravler så fælt når hun sover. Eventuelt en teknikk for å stoppe irriterende snorking. Men jeg vet ikke, altså.

Får håpe at man ikke bruker den teknikken på folk der snorkinga er relatert til skeive nesevegger...

Lenke til kommentar

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke blir mer tent om dama sovner rett før vi skal ha sex. Det hadde jeg tatt som en fornærmelse. Hva andre folk tenner på, kan ikke jeg si så mye om - det finnes vel på internett av en grunn..

Lenke til kommentar

Kan ikke snakke for andre, men har egentlig aldri tenkt tanken å ha sex med sovende jenter, og kan ikke si jeg synes det høres så veldig pirrende ut.

Er det en normal fetisj, altså? Jeg synes det er mye mer pirrende at jenta faktisk deltar aktivt i akten... men kanskje jeg er rar :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Høres litt kult ut, ja. Kunne godt tenkt å prøve det. Har ikkje slikk "fetisj", men liker å prøve ut nye ting da:)

PS: Eg ville vert uberhappy om eg våkna pga jenta dreiv å ri eller suge meg. Trur dei fleste gutter ville det. Kanskje siden vi veit vi ville likt det, så vil jentene like det også?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Mange tenner vel på tanken om at det er forbudt.

Ja, det tror jeg. At det forbudte tenner dem. Men jeg kan ikke helt se det tennende med det, menn liker jo aktive jenter i senga.. Men sikkert noen som tenner på begge deler. Men er nok litt den forbudte følelsen.... Menn tenner hvertfall på den ;)

Endret av anonym-56
Lenke til kommentar

Kanskje det er de med en bevisst eller ubevisst nekrofili-fetisj som synes det er spennende med sovende (=relativt livløse) jenter ;)

Kanskje det har noe med det å gjøre? :p Men tror nok følelsen ''forbudt'' går igjen hos mange. Jeg personlig ser ikke hva som er tennednde med det.. Så derfor jeg håpet på å få noen svar her :) Prøvd å søke det opp, men ga ikke mye svar gitt... Anonym poster: 2e7ff3b9d33df4638ab6a5e271586512

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er noe litt morsomt ved tanken på å f.eks. plassere penis på pannen til en sovende kvinne, men tror det kun er rampegutten i meg. Det er jo på grensen til noe ulovlig, og grunnen til at jeg tenker slik er nok medias påvirkning gjennom programmer som Jackass og The Dudesons, hvor slikt forekommer. Det blir jo alltid møtt med gøy og morro. Ville kanskje ikke blitt det samme med en kvinne involvert :)

Ser ikke hvorfor det skulle være opphissende at hun sover, kanskje med unntak av det dominerende ved det. Altså, en sovende kvinne er jo i utgangspunktet forsvarsløs mot en hvilken som helst person. Mannen vil jo innerst inne dominere kvinnen i en viss grad (tror jeg), så kanskje han tenner på at hun "ikke har sjangs." Litt på samme måte som bondage, doggystyle, "who's your daddy", osv osv. Personlig synes jeg ikke det virker spesielt artig å gjøre noe seksuelt med en sovende kvinne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...