Gå til innhold

BK: Møteplassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fint bilde og en god komposisjon, Jentungen 1 - og veldig bra med kontrastene mellom glass og stein.

Versjon 1 er vel den jeg synes blir best her hvor fargen på mursteinene får vist seg fram. Kanskje kunne en enda større fargemetning gitt bildet mere trykk.

Sykkelen som vi aner i nedre høyre hjørne kunne kanskje med fordel blitt fjernet :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelig kommentar :) Var litt redd for det blå, selvom virkeligheten var veldig blå. HImmelen var blå og glassene fanget det og forsterket det, så bakken ble blå og. Det var mye spill og klare farger i glassene , jeg vil tippe på at de er designet med tanke på akkurat det. Har lastet opp V3 :)

 

Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelig kommentar :) Var litt redd for det blå, selvom virkeligheten var veldig blå. HImmelen var blå og glassene fanget det og forsterket det, så bakken ble blå og. Det var mye spill og klare farger i glassene , jeg vil tippe på at de er designet med tanke på akkurat det. Har lastet opp V3 :)

Versjon 3 ble mye bedre i mine øyner :)

Om det er spesifikke farger du vil påvirke som f.eks mindre eller mere metning eller/også lysere eller mørkere så går det bra, men alt avhenger jo såklart av hva du har som tilgjengelig programvare.

Selv kjenner jeg kun til Photoshop CS5 og Lightroom, men tror nok Photoshop Element også har disse mulighetene.

 

Lenke til kommentar

Jeg synes version 3 var full av stemning.. Men så tenker jeg biblioteket?

 

Mange fine motiver i min vakre fødeby Drammen :0) Koselig å titte innom. Mere mere mere..

Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja det er biblioteket. Ja det er utrolig mange fine motiver i Drammen, et eldorado ;) For egen del tror jeg det blir en stund til neste gang. Må prioritere familien litt, de har knapt fått vått eller tørt i det siste ;-) bare foto,,,,, :
Lenke til kommentar

Ha ha.. Jeg vet åssen det er, så jeg har tatt det lit pent. Det er en grunn til at jeg sluttet å fotografere for mange år siden. Det opptok så mye av min tid. I tileg til prisen jeg måtte betale den gang med filmruller og fremkalling.

Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelig kommentar :) Var litt redd for det blå, selvom virkeligheten var veldig blå. HImmelen var blå og glassene fanget det og forsterket det, så bakken ble blå og. Det var mye spill og klare farger i glassene , jeg vil tippe på at de er designet med tanke på akkurat det. Har lastet opp V3 :)

Versjon 3 ble mye bedre i mine øyner :)

Om det er spesifikke farger du vil påvirke som f.eks mindre eller mere metning eller/også lysere eller mørkere så går det bra, men alt avhenger jo såklart av hva du har som tilgjengelig programvare.

Selv kjenner jeg kun til Photoshop CS5 og Lightroom, men tror nok Photoshop Element også har disse mulighetene.

Tusen takk for tips. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...