iversenman Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 hei Lurer på hvilken båt dette er å om dere har noen info om den? pluss hvilken type motor og hekkaggregat dette er[bmw, bensin]? positivt? negativt? maks fart på skrog? Hva er dette "sktrotet" verdt? er det vits å fikse opp? vil gjerne ha all deres erfaring Mvh Simen Iversen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg holdt på og si en eldre ranaplast, men er ikke sikker. Angående motoren/drev, så er det helt umulig og få tak på reservedeler/belger til BMW Z-Drive siden det er gått ut av produksjon for en mannsalder siden, hele konseptet ble solgt til Mercruiser en gang på åttitallet. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Skulle jeg brukt tid på å pusse opp en båt hadde jeg valgt en båt med Marna- motor. Disse får du reservedeler til.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Skulle jeg brukt tid på å pusse opp en båt hadde jeg valgt en båt med Marna- motor. Disse får du reservedeler til.. Vel, er jo veldig avhengig av hvilken type båt man vil ha, ville nok ikke hivd inn en Marna på 12 til 17HK i en hel-planende båt som TS viser fram her Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Skulle jeg brukt tid på å pusse opp en båt hadde jeg valgt en båt med Marna- motor. Disse får du reservedeler til.. Vel, er jo veldig avhengig av hvilken type båt man vil ha, ville nok ikke hivd inn en Marna på 12 til 17HK i en hel-planende båt som TS viser fram her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå