jim_smyth Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei Jeg har en Toyota Avensis 2003 som har aluminiumsfelger. Jeg er på jakt etter felgmuttere i størrelse M12x1,25. De skal være flatt anlegg på de og gjerne lukkede. Vet noen om hvor jeg kan få tak i det, eller evnt hvor jeg kan begynne letingen min? Har sjekka Torshov som ikke har de inne. Skal sjekke hos Toyota om de har noe liggende, men tror det kan bli dyrt. Så derfor spør jeg her. Kriterier er da: Skal være lukkede muttere M12x1,25 Flatt anlegg Får vi til alle 3 kriterier er det supert:) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei, M12x1,25 er spesialgjenger (fingjenget). Standard stigning er M12x1,75. Du har heller ikke spesifisert styrken på mutteren. Jeg hadde tatt turen til Toyota for å kjøpe noe sånt. Koster ikke mange kronene. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Ja ringte de nå og de hadde så da ble det alufelger iår også... Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Veldig spesial er vel ikke 12x1,25.. Nissan, Alfa Romeo, Citroen, Fiat, Peugeot - alle de har modeller som bruker den type mutter. Det mest vanlige er forøvrig 12x1,50 - som Toyota bruker... Så skjønner ikke helt at det skal være 12x1,25 på Avensis?? Lenke til kommentar
SanderDoorn Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Uansett så er den flate anleggsflaten noe uvanlig, så enkleste plass er nok uansett originalt Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 19. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2012 Måtte ha den typen. Kan være de ikke er så spesielle, men jeg fant nesten ikke info om de på nettet og Torshov fikk ikke tak i. De kosta 44kr stk så det ble bare akkurat det jeg trengte ikke denne omgang;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå