Gå til innhold

Ratt & Gasspedal (PC) + Bilspill

Anbefalte innlegg

Noen som har no skikkelig bra forced feedback "ratt og pedal sett" å anbefale til PC? Må ha godt grep og pedal som ligger litt og ikke står rett opp. Trenger ikke bremse pedal, det er for pyser, bruker håndbrekk eeeh knappen i steden :) hehe

Jeg trenger også anbefaling av noen kule bil race spill, begynner å bli litt utdatert. Kan godt være arcade style over det men liker sim :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Conclusion på Tomshardware testen var litt missvisende hehe trodde liksom sluttresultatet var det som stod 1 linje over, men som det står under - the Logitech MOMO Force is what you need. Ser hva jeg finner og så får vi se...

Lenke til kommentar

Personlig vil jeg anbefalle det det settet fra Act Labs, med egen girspak

http://www.act-labs.com/Products/racingcombo.htm

Det funker smekkers, spesielt i Midnight Club 2 :--)

Blir litt billigere hvis du kjøper det fra www.psxshop.nl , nederlansk shop med ganske så bra service (betaler man med visa, mastercard eller am exp. så koster det under 50kroner å få det tilsendt, det er billigere enn komplett.no)

Har et slik sett selv, eneste jeg "angrer" på var at jeg ikke kjøpte det settet med clutch, men da hadde jeg måttet bestille fra USA, og da hadde jeg måtte betale 300$ i frakt :(

uGn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...