Izex Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Noen som har no skikkelig bra forced feedback "ratt og pedal sett" å anbefale til PC? Må ha godt grep og pedal som ligger litt og ikke står rett opp. Trenger ikke bremse pedal, det er for pyser, bruker håndbrekk eeeh knappen i steden hehe Jeg trenger også anbefaling av noen kule bil race spill, begynner å bli litt utdatert. Kan godt være arcade style over det men liker sim Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Skikkelig bra Bare å begynne å spare... Av bilspill liker jeg personlig: Midnight Club (skikkelig arkade, men morro om du kjører i regnet med en av de kraftigere bakhjulsdrevne bilene ) NFSHP2 er ganske bra, men ikke så morro å kjøre som med Midnight Club NFS Underground eller hva det nå heter ser jo også vanvittig morro ut da Lenke til kommentar
Izex Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Fett nokk det derre ja, men trenger ikke noe SÅ hardcore... Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Logotech Momo racing eller M$ Sidewinder Force feedback er å anbefale. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 For et ratt/pedal sett!! det dær bare må jeg ha selv hvor lite jeg spille bilspill Lenke til kommentar
Izex Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Hmm finner man no på prisguiden av sånnt tro...får bare prøve men tviler...fint om noen kan gi linker til det de henviser til Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Logitech Momo Racing Force går for å være blant de bedre. Har prøvd det såvidt og likte det bedre enn de billigere variantene (398,- o.l.) jeg har spilt med.. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du burde kjøpe Logitech MOMO force ! Dette kom best ut i testen! De selger ikke dette lenger, men du kan kjøpe av meg hvis du er interessert.. send en PM da vel Et utrolig bra ratt, med force feedback på topp! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Conclusion på Tomshardware testen var litt missvisende hehe trodde liksom sluttresultatet var det som stod 1 linje over, men som det står under - the Logitech MOMO Force is what you need. Ser hva jeg finner og så får vi se... Lenke til kommentar
uGn Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Personlig vil jeg anbefalle det det settet fra Act Labs, med egen girspak http://www.act-labs.com/Products/racingcombo.htm Det funker smekkers, spesielt i Midnight Club 2 :--) Blir litt billigere hvis du kjøper det fra www.psxshop.nl , nederlansk shop med ganske så bra service (betaler man med visa, mastercard eller am exp. så koster det under 50kroner å få det tilsendt, det er billigere enn komplett.no) Har et slik sett selv, eneste jeg "angrer" på var at jeg ikke kjøpte det settet med clutch, men da hadde jeg måttet bestille fra USA, og da hadde jeg måtte betale 300$ i frakt uGn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå