Jon Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 MSI Bios Updates (fixed) Anonymous writes " MSI has new Bios updates, most notably for the following models: K7T266Pro2-RU K7T266Pro2 Ver. 3.4 Bios Notes taken from MSI's Page: Fixed AMD Morgan CPU showing message Hidden "BIOS Protection" item in BIOS setup menu & set default as disable (this means user dont have to set BIOS protection when flashing the BIOS starting from BIOS 3.4) Set BIOS setup "Wakeup On PME" as disabled Fixed Matrox G550 AGP card can't install WinXP problem Fixed that ToolsEvent ViewerSystemACPI error when system enters S1 status under WinXP Fixed Adaptec SCSI RAID 2100S compatibility issue. I downloaded this Bios for my K7T266Pro2-RU a couple days ago from the MSI Germany site, and memory scores are much better than the last few versions, comparable to the original 3.0 Bios. Good luck, and make sure to backup your current Bios before flashing! Johnny Changs [email protected]" Plukkes opp her: http://www.msi.com.tw/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 urk! jeg vil ikke ha bedre ytelse! jeg vil ha et hovedkort som virker når man trykker på power-knappen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 02:43, psilocybe skrev:urk! jeg vil ikke ha bedre ytelse! jeg vil ha et hovedkort som virker når man trykker på power-knappen! Problemer??? Med HK da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 vel, øh.. jeg sitter på en rusten pII-233 nå, og har en XP1600 (med msi-kort) som nekter å funke. *sparke msi i hodet* Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 MSI må være av de flinkeste på bios-oppgraderinger. Jeg har flashet med jevne mellom, og fått ytelsesøkning hver gang. Aldri noen problemer med stabiliteten på det. Starter og stopper når det skal... :smile: -P- Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 MSI er ganske flinke med BIOS-updater ja. Kommer nye versjoner jevnt og trutt, selv til ganske gamle hovedkort. I tillegg har de en nogenlunde ok og lettbrukt hjemmeside i forhold til de to andre store på det norske markedet, Abit og Asus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå