klausre Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Hei! Jeg trenger et script som viser de siste "kjøp/salg" annonsene og "de siste innleggene på forumet" script. Hvordan gjør jeg det? Er neste helt grønn... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Om du snakker om noko slikt som dei har på framsida til hardware.no, bør du snakke med Amund. Om du ser her, og finner kilden til denne filen (send mail til [email protected] for å få dem til å lokalisere filen), og denne filen bør gje deg ein peikepinn om kva du bør gjere for å fram dei siste kjøp/salg-annonsane. :smile: Lykke til. _________________ Vegard A. Larsen, xaltra.net og sourcecode.no E-mail: [email protected] [email protected] [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2001-10-17 07:19 ] Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Quote: On 2001-10-16 21:20, klausre skrev:Hei!Jeg trenger et script som viser de siste "kjøp/salg" annonsene og "de siste innleggene på forumet" script.Hvordan gjør jeg det? Er neste helt grønn... Jeg tror det benyttes en SQL database for å lagre informasjonen, så uten jeg jeg tør å uttale meg for mye om SQL så tror jeg du må ha et passord. _________________ Mvh Sverre Bakke [email protected] http://www.sourcecode.no [ Denne Melding var redigert av: namelezz på 2001-10-18 20:33 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå