fjarle Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Samsungs nyeste flaggskip har mange nye funksjoner og en fantastisk skjerm. Sniktitt: Samsung Galaxy S III Lenke til kommentar
Henit Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg er litt opptatt av den faktiske maskinkraften. Noen info om CPU og Internminne? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvordan er kamereat i forhold til One X? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg er litt opptatt av den faktiske maskinkraften. Noen info om CPU og Internminne? Quad-core Exynos 4412 1.4GHz, Mali-400 GPU. 1GB ram. http://www.anandtech.com/show/5810/samsung-galaxy-s-iii-performance-preview Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Hva mener redaksjonen? Er S3 den beste Androidtelefonen atm? Endret 4. mai 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Fin telefon, selvom designet minner litt om tidligere billigmodeller fra Samsung. Satser på at jeg overlever med Note'n til evt. neste generasjon igjen, så sant Note får Android 4.0 selvfølgelig. Ser ikke mye behov for å skifte ut tlf hver 6 mnd. Hvordan er kameraet på S3? Jeg og dama synest Note tar bedre bilder enn S2. Jeg mener alle tre har 8MP kamera. Lenke til kommentar
Joels Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Så lenge den er god å bruke, menyer, apps og spill flyter godt driter jeg en lang mars i specs. Men glatt bakside? I plast?! Hvordan blir det med fingermerker? Sliter med det på min SE Xperia Pro. Mer irriterende enn man tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg