StinaStina Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ville dere nektet å gitt slipp på en person dere ikke liker? Jeg er i en slik situasjon, der en mann som bor 110 mil fra meg, nekter å gi slipp , selv om han sier at han ikke liker meg. Han holder hele tiden på å prøve å holde kontakten med meg.. eller få kontakt på alle mulige utenkelige måter. Jeg har bedd han forsvinne siden han ikke føler for meg, men han vil ikke. . Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hva tror du selv? Beklager, men du har det med å spørre spørsmål som vi neppe kan besvare bedre enn deg selv. Det er vel ikke stort annet du kan gjøre i denne situasjonen enn å politianmelde han. Om du ikke vil anmelde det, bytt nummer og ignorer han fra alle nettsamfunn. Verre er det ikke. Og til slutt vil jeg anbefale deg å få orden på disse mannfolka dine eller drite i dem. 7 Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Spørsmålet kan enkelt besvares med ja eller nei. Er dette den samme personene som har dratt deg for retten for overtredelse av en avtale om kontaktforbud, fartil dine barn eller et annet tilfelle? 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Når en person som bor 110 mil unna ikke gir slipp må det være en grunn til det. Ingen som bor så langt unna gidder å ta kontakt om man blir totalt ignorert. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 ja har mine tanker der jeg og... Tror at han er psykopatisk interessert på en måte som ikke kan forstås.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Nei, han er bare som alle andre menn, men ingen gidder å snakke til en vegg. Det er det samme som ignorere. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 er sånn med denne mannen at han bruker alle mulige utenkelige måter for å oppnå kontakt eller holde kontakten på, jeg vil ha han ut av mitt liv, thats it. Men ser ikke ut til at han vil ut av mitt liv. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Om han bor så langt unna er det vell ikke så vanskelig å skyve han ut, og nekte han tilgang? På de fleste sosiale medier er der muligheter for å ignorere personer. Du kan også ringe inn til mobilselskapet ditt og be dem sperre nummeret hans for kontakt med deg. Du kan blokkere e-post adressen hans om han prøver å kontakte deg der. Du kan rett og slett nekte han tilgang til livet ditt via medier (som han da må bruke for å oppnå kontakt med deg dersom han bor så langt unna). Om han kontakter deg via post og til din hjem-adresse får du bare "leve med det" og brenne eller eventuelt hive det han sender. Om han da ikke gir seg, så har du din fulle rett til å anmelde han til politiet, hvorav han vil bli straffet rettslig om dømt til å ikke kontakte deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå