Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er bare mindre pene jenter som viser interesse for meg...

Anbefalte innlegg

Utseende betyr ikke særlig mye for damene skjønneru, men det lærer du kanskje etterhvert.

DET skal jeg love deg at det gjør! Er du født bak en frysedisk, eller?

Herrejesus på trehjulssykkel ...

Såeh... Kan du da vennligst forklare hvordan i hule helvete disse to endte opp som et par? Eller hvorfor denne mannen regnes som en av vår tids største kvinnebedårere og lenge datet jenter som var halvparten så gamle som han selv? Eller hvordan han her klarte å få denne dama på kroken?

Jeg kan vel neppe påstå at jeg holder pusten i påvente av noe fornuftig svar, siden du ikke engang vurderte muligheten for at du kunne ta feil og istedet hoppet rett på å antyde at motparten er idiot som ikke deler din oppfatning.

Dog, som du kanskje ser så har teorien din et par små, ubetydelige svakheter, spesielt når en med trynet fullt av arr kan få napp hos en supermodell.

Jeg kan også, sånn i forbifarten, nevne at undertegnede også får komplimenter fra vilt fremmende mennesker, både menn og kvinner, og at de som kjenner meg tilsynelatende har problemer med å finne nok superlativer når de skal presentere seg for andre. Jeg opplever stadig at fremmede mennesker kommer bort for å slå av en prat, og den generelle oppfatningen ser ut til å være at jeg er klodens mest fantastiske person og at hele verden er min venn.

Videre kan jeg legge til at jeg til stadighet blir sjekket opp når jeg beveger meg ut på byen, og selv om man såklart kan ha forskjellige oppfatninger når det gjelder hva "sjekking" innbefatter så vil jeg tro at "dra meg med ut på dansegulvet, danse uanstendig tett og grafse meg på ræva" kvalifiserer som et forsøk på sådan aktivitet.

And here's the kicker ...

Jeg er omtrent like "pen" som han første jeg linket til (Jorge Garcia fra Lost for de som ikke gidder sjekke), bortsett fra at jeg har kort hår og har bustesveis istedenfor krøller. Det eneste jeg har av fordeler er en dæsj selvtillit, litt 'gi faen'-holdning, livsglede og en personlighet jeg etter hvert har utviklet til å bli 110% ufiltrert meg.

Siden du er så glad i vitenskap så har man gjort forsøk med MRI-skanninger, der det viste seg at menn er visuelt orienterte mens kvinner har en tendens til å tiltrekkes av personlighet og oppførsel. Hvis du virkelig vil være pirkete har man i evolusjonspsykologi noe som heter "fitness indicators", som er "mål" på hvor godt man egner seg som make. Her har man blant annet humor, selvtillit og holdninger, siden teorien er at disse er kostbare egenskaper å utvikle og at kun høyt rangerte hanner hadde denne luksusen. Ergo er dette kvaliteter vi er programmert fra naturens side til å finne tiltrekkende, og nei, vi har ikke utviklet oss så langt fra apene som vi liker å tro.

Hvor "pen" du er kjøper deg kanskje 10 ekstra sekunder når du sier "hei" og rekker fram lanken, deretter tar ting som sosiale antenner, selvtillit, væremåte og sosial status over.

Såklart, det finnes en balanse og hvis dama har valget mellom to menn som mentalt og personlighetsmessig er omtrent like så vil antagelig den med best trynefaktor vinne, men "penhet" er ikke den gigantiske "I win"-knappen du ser ut til å tro at det er. Gjøre det beste ut av hva man faktisk har fått utdelt. derunder å lære seg litt om stil, hva som passer og ikke passer og se ut som man tar litt vare på seg selv, det er derimot win ;)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner egentlig ikke poenget. Du får det du fortjener - gjennom handling.

Hvem vet? Kanskje du er drita kjedelig å snakke med?

Fortjener du en fotomodell? Kanskje ikke.

Hvis man blir ignorert av vakre kvinner så er det pga at man ikke ser bra ut,

eller så er man f***ings kjedelig.

BTW: Kvinner elsker en moderat dose selvtillit.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Utseende betyr ikke særlig mye for damene skjønneru, men det lærer du kanskje etterhvert.

Artig du, har du i det hele tatt vrengt forhuden ennå?

:)

Endret av SaintInTheCity
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Såeh... Kan du da vennligst forklare hvordan i hule helvete disse to endte opp som et par? Eller hvorfor denne mannen regnes som en av vår tids største kvinnebedårere og lenge datet jenter som var halvparten så gamle som han selv? Eller hvordan han her klarte å få denne dama på kroken?

Prøver du å fortelle meg at du ble til over en halvflaske St. Halvard, eller? Siden det er slik du fremstår? Du må da virkelig forstå at enhver regel her et unntak! Tror du oppriktig at Anna Nicole Smith falt for Marshall pga det innskrumpne trynet hans, eller tror du det hadde med penger, status og berømmelse å gjøre? Alle babe'sa til Hefner, hva er de styrt av? Du må rett og slett bare svelge druesaften og høste inn stenene... hvis du skjønner metaforen. Drar du ikke deilige babes, så er du ikke bra nok for deilige babes, thats how we roll!

Endret av Bossi Kanotti
Lenke til kommentar

Så klart folk tiltrekes av forhåndsbestemte egenskaper. Det betyr ikke at folk er delt inn i klasser der bare folk i de samme klassene tiltrekkes av hverandre.

Bossi, mener du virkelig at det eneste kvinner tiltrekkes av bortsett fra utseende er penger og berømmelse?

Lenke til kommentar

Prøver du å fortelle meg at du ble til over en halvflaske St. Halvard, eller? Siden det er slik du fremstår? Du må da virkelig forstå at enhver regel her et unntak! Tror du oppriktig at Anna Nicole Smith falt for Marshall pga det innskrumpne trynet hans, eller tror du det hadde med penger, status og berømmelse å gjøre? Alle babsa til Hefner, hva er de styrt av? Du må rett og slett bare svelge druesaften og høste inn stenene... hvis du skjønner metaforen. Drar du ikke deilige babes, så er du ikke bra nok for deilige babes, thats how we roll!

Først må jeg bare si at jeg elsker hvordan du kommer med en del svært bastante påstander om "penhet" og hvilken innvirkning det tilsynelatende skulle ha på hva slags damer man kan dra, mens du ikke nevner penger, status eller noe som helst annet med en eneste bokstav, for så å like bastant ralle i vei om disse "unntakene" idet du møter motbør. Selvsagt krydret med en del implisitte personkarakteristikker som i det store og hele bare får deg til å fremstå som en av disse overkompenserende gorillaene som forsøker å virke "tøffe" for å gjemme usikkerheten som gnager innerst inne i sjela deres.

Og før du hopper på tastaturet og kommer med flere bambusmetaforer og dårlig skjulte hint om at jeg er en nedsnød idiot, legg merke til at jeg brukte ordet "fremstår" og ikke har nevnt med en eneste bokstav at jeg faktisk tror du er sånn. Du bare kommuniserer på en måte som leder tankene mine i den retningen, noe som jeg håper muligens en vakker dag vil trigge et lite flagg og få deg til å se på hvordan omverden oppfatter deg.

Jeg setter fem spenn på at han ikke kommer til å lese så langt og heller går rett i fistel igjen.

Nummer to - du klarer faktisk å treffe i nærheten av blinken, da sosial verdi er hard valuta på sjekkemarkedet. Ikke verst. Hvis du klarte å lese deg forbi første avsnitt ville du også sett at jeg har såpass mye av denne valutaen der jeg ferdes at jeg trygt kan sitte på ræva og la de deilige babesene komme til meg. Dette er også noe jeg har utviklet meg til (følg med, Hoppetauet) etter å ha tilbrakt størsteparten av livet i et mentalt høl jeg hadde gravd selv.

Forøvrig hater moder'n likør, så påstanden din er særdeles tvilsom.

Jeg er enig med Bossi. Mennesker er dyr, mennesker tiltrekkes i stor grad av forhåndsdefinerte karakteristika hos potensielle partnere, all den tid "målet" med vår eksistens er overlevelse og best mulig avkom (ikke kom rekende med at livet er det du gjør det til pls).

Ok, jeg skal ikke komme rekende med hvordan jeg tok meg selv i nakkeskinnet og gikk fra übersjenert veggpryd til en som gjør det ganske greit.

Jeg er forøvrig enig i at mennesker tiltrekkes av forhåndsdefinerte karakteristika, men mange av disse er, iallfall for menn, noe som kan utvikles og omsettes i økte sjanser hvis man bare tar seg tid til å gjøre noe med det.

Forøvrig tror jeg valget har like mye med sosiale normer og fordommer å gjøre som at man velger hva man virkelig vil ha. For å bruke Bossi sitt eksempel fra forrige side, tenk hvilket ramaskrik det hadde blitt hvis Angelina Jolie hadde funnet seg en søppeltømmer og påstått han var den mest fantastiske mannen i verden. Jeg sier ikke at det er mulig, men jeg personlig tror at vi legger mange unødvendige begrensninger på oss selv og har lett for å velge "fornuftig" ut ifra et sett usynlige regler som i bunn og grunn er tredd ned over hodet vårt av de omkring oss istedenfor å forsøke å oppnå vårt fulle potensiale og gå for det vi virkelig vil ha.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke poenget. Du får det du fortjener - gjennom handling.

Hvem vet? Kanskje du er drita kjedelig å snakke med?

Fortjener du en fotomodell? Kanskje ikke.

Hvis man blir ignorert av vakre kvinner så er det pga at man ikke ser bra ut,

eller så er man f***ings kjedelig.

BTW: Kvinner elsker en moderat dose selvtillit.

Ts her

Blir ikke ignorert, jeg er kanskje kjedelig, men er ikke så lett å få til en intressant samtale med personer man ikke kjenner. Jeg merker ihvertfall at jeg ofte kjeder meg når jeg prater med jenter på byen.

Er ikke så veldig frempå på jentefronten da for å si det sånn, bare lar ting gå og det som skjer det skjer, venter ofte på inisiativ fra jenta. Er ikke sånn at jeg prøver meg på masse damer men blir avvist gang på gang. Men jeg blir jo sjekket opp fra tid til annen, men dette er i beste fall helt midt på treet jenter.

Jeg har en god kompis som jeg er veldig mye med og noe jeg har lagt merke til er at hvis vi drar på en fest med masse ukjente folk og vi møter de samme folka ute på byen eller ved en annen annledning seinere er det ofte sånn at de går bort til han og hilser og er hyggelige, mens jeg blir nesten oversett. Dette gutter for det meste, kanskje jeg er kjedelig eller har dårlig utstråling? Jeg føler ikke at han gjør så mye mer ut av seg enn det jeg gjør heller. Og akkurat dette har ikke noe med utseende å gjøre i det hele tatt, da det ofte er snakk om gutter.. Anonym poster: 4eea1e15f6a000911c8be74d22188981

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var ute på fest igår, og da ble jeg faktisk sjekket opp av en utrolig pen jente. Da mener jeg ikke at hun kom bort til meg og begynte å prate, men hun prøvde å kysse meg, jeg fikk desverre litt sjokk og trakk meg unna siden det kom litt brått på. Var flere andre ting hun gjorde også som viste klart å tydelig at hun definitivt var intressert.

Men så dum som alkoholen gjør meg så klarte jeg å gå på en mindre attraktiv dame istedet, jeg blir en liten musejeger når jeg er ute å drikker, og siden hun førstnevnte jenta til tross for endel konkrete handlinger som tydet på at hun var veldig intressert, så var hun litt tilbaketrukken samtidig. Og da fikk jeg selvfølgelig for meg at jeg skulle legge inn litt aksjer på en annen jente, noe hun fikk med seg og hun ga meg opp.

Er ikke så veldig bitter egentlig siden hun var ganske klar på at det kun var snakk om sex/roting og at hun ikke var ute etter noe forhold, men noe jeg har merket i det siste er at jeg har litt prestasjonsangst i forholdt til sex, eller jenter generelt, jeg trenger større mengder alkohol for å tørre å gjøre noe som helst, og jeg var nesten edru da hun første jenta begynte å legge ann på meg, og jeg synes det egentlig var ganske ubehagelig selv om hun var utrolig pen.

Jeg har ikke hatt så mye sex opp igjennom tidene som gjennomsnittet tror jeg, av den enkle grunn at jeg aldri har hatt noe forhold og har bare hatt sex med mange forskjellige jenter. Og jeg føler liksom i en alder av 21 år så forventes det litt da...

Jeg holdt på å ha sex med hun andre, men kom med dumme diktet opp en unnskyldning rett og slett fordi jeg hadde prestasjonsangst... Anonym poster: 4eea1e15f6a000911c8be74d22188981

Lenke til kommentar

Herrejesus på trehjulssykkel ...

Jeg kan vel neppe påstå at jeg holder pusten i påvente av noe fornuftig svar, siden du ikke engang vurderte muligheten for at du kunne ta feil og istedet hoppet rett på å antyde at motparten er idiot som ikke deler din oppfatning.

Dog, som du kanskje ser så har teorien din et par små, ubetydelige svakheter, spesielt når en med trynet fullt av arr kan få napp hos en supermodell.

Jeg kan også, sånn i forbifarten, nevne at undertegnede også får komplimenter fra vilt fremmende mennesker, både menn og kvinner, og at de som kjenner meg tilsynelatende har problemer med å finne nok superlativer når de skal presentere seg for andre. Jeg opplever stadig at fremmede mennesker kommer bort for å slå av en prat, og den generelle oppfatningen ser ut til å være at jeg er klodens mest fantastiske person og at hele verden er min venn.

Videre kan jeg legge til at jeg til stadighet blir sjekket opp når jeg beveger meg ut på byen, og selv om man såklart kan ha forskjellige oppfatninger når det gjelder hva "sjekking" innbefatter så vil jeg tro at "dra meg med ut på dansegulvet, danse uanstendig tett og grafse meg på ræva" kvalifiserer som et forsøk på sådan aktivitet.

And here's the kicker ...

Jeg er omtrent like "pen" som han første jeg linket til (Jorge Garcia fra Lost for de som ikke gidder sjekke), bortsett fra at jeg har kort hår og har bustesveis istedenfor krøller. Det eneste jeg har av fordeler er en dæsj selvtillit, litt 'gi faen'-holdning, livsglede og en personlighet jeg etter hvert har utviklet til å bli 110% ufiltrert meg.

Siden du er så glad i vitenskap så har man gjort forsøk med MRI-skanninger, der det viste seg at menn er visuelt orienterte mens kvinner har en tendens til å tiltrekkes av personlighet og oppførsel. Hvis du virkelig vil være pirkete har man i evolusjonspsykologi noe som heter "fitness indicators", som er "mål" på hvor godt man egner seg som make. Her har man blant annet humor, selvtillit og holdninger, siden teorien er at disse er kostbare egenskaper å utvikle og at kun høyt rangerte hanner hadde denne luksusen. Ergo er dette kvaliteter vi er programmert fra naturens side til å finne tiltrekkende, og nei, vi har ikke utviklet oss så langt fra apene som vi liker å tro.

Hvor "pen" du er kjøper deg kanskje 10 ekstra sekunder når du sier "hei" og rekker fram lanken, deretter tar ting som sosiale antenner, selvtillit, væremåte og sosial status over.

Såklart, det finnes en balanse og hvis dama har valget mellom to menn som mentalt og personlighetsmessig er omtrent like så vil antagelig den med best trynefaktor vinne, men "penhet" er ikke den gigantiske "I win"-knappen du ser ut til å tro at det er. Gjøre det beste ut av hva man faktisk har fått utdelt. derunder å lære seg litt om stil, hva som passer og ikke passer og se ut som man tar litt vare på seg selv, det er derimot win ;)

Vil at dette skal leses igjen av alle som er innom denne posten. For et fantastisk svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...