AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei Vanskelig å si hva det kan være hvis du ikke vet litt om hva det kan være selv. Det første som slår meg er at du må gjøre noe med selvfølelsen din. Du sier selv at du ikke er fornøyd med deg selv, og det kan være kilden til så mye rart. Det aller første du skal gjøre er å jobbe med din indre dialog. Alle mennesker her i verden snakker til seg selv hver eneste dag. Og som regel er denne samtalen negativt ladet, men man tenker ikke spesielt over det. Det du må jobbe med er å bli bevisst på denne samtalen. Konsentrer deg og fokuser på å høre på hva du selv sier til deg selv. Denne samtalen blir som regel styrt av underbevisstheten din, men hvis du blir bevisst på den vil du fort bli obs på alle negative ting du sier til deg selv. Når du er blitt bevisst på denne samtalen må du snu ALT negativt til noe positivt. For å ta et eksempel i meg selv, så dømte jeg alltid meg selv ned hver gang jeg fikk lyst til å prøve meg på ei jente. Samtalen gikk i "hun kommer ikke til å like meg. Jeg er er ikke verdt nok til å få en sånn jente. Hun kommer bare til å le av meg" og det gjorde selvfølgelig at jeg følte meg dårlig og ikke turte å prøve meg i det hele tatt. Jeg måtte snu dette til "Dette blir gøy! Hun kommer til å like meg, for jeg er jo kongen! Hvis jeg får avslag er det hennes tap for da går hun glipp av å bli kjent med en så rå fyr som meg!" Dette var bare et av eksemplene i de utallige negative tingene jeg sa til meg selv. Den indre dialogen din er det aller viktigste du skal fokusere på fremover, for å føle deg selv bedre. Og føler du deg selv bedre, så føler alle rundt deg seg bedre, du tør å ta sjangser, du tør å være den du er. Det andre du skal gjøre, er å alltid se bra ut! Nå veit jeg ikke hva du gjør av dette fra før av, men alltid ha på deg noen klær du selv liker, bruk noen ekstra minutter på håret foran speilet om morgenen, osv. Men det viktigste her, er at du skal gjøre det KUN for deg selv. Du skal kle deg så DU syns du ser bra ut! Du skal kunne se deg selv i speilet om morgenen, glise av hvor sykt bra du ser ut, og si til deg selv "Fytti så bra jeg ser ut! Denne dagen kommer til å bli bra!" Da kommer du alltid til å ha dette i bakhodet hele dagen, og det vil faktisk gjøre dagen din mye bedre. Akkurat som at dager hvor du vet du ikke ser ditt beste ut, blir automatisk dårligere. Det siste tipset jeg skal komme med i denne omgangen er angående holdningen din. Igjen vet jeg ikke hvordan den er, og hva du gjør av dette fra før av, men here goes: Du skal bygge deg en holdning som oser av selvtillit. Du skal gå rak i ryggen, hodet hevet, og skuldrene bakover. (ikke overdriv, du skal se selvsikker ut, ikke overlegen ) Alltid se fremover når du går, og ikke ned i bakken. Få øyekontakt og smil til alle du passerer (dette er vanskelig, men tving deg selv til det) og gå som du er kongen av monacco. Denne holdningen kan virke som du gjør for alle andre, men du gjør det kun for deg selv. Denne holdningen vil få deg til å føle deg høyere, kraftigere og mer balansert. Og det vil gå rett inn på psyken din og skaper en god selvfølelse. Jobb med disse tre tingene, og bli en person du selv er fornøyd med. Det finnes INGEN, absolutt INGEN grunn til at du skal være ufornøyd med deg selv. DU er kongen! Det er DEG alle vil bli kjent med! Leste denne posten her og må si jeg kjenner meg utrolig godt igjen. Er akkurat dette jeg har gjort/prøvd å gjøre, men alikevel så går ikke ting helt min vei. Det har selvsagt ført til at jeg har fått bedre selvtillit, men alikevel er jeg ikke akkurat noe damemagnet. Og jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste. Jeg får noen jenter, men det er stort sett i fylla. Mye pga med alkohol i blodet tørr jeg å være litt mer frempå og ta insiativ, men også fordi kravene mine senkes betraktelig når jeg er full. Har vært på mye rart, både overvektige og mindre pene jenter, samt noen greie jenter. Men det er stort sett de mindre pene jentene som kommer bort til meg, og tar insiativ, og ofte har det hendt at det er nettopp disse jeg tar med meg hjem, fordi jeg ikke har noen andre tilgjengelige. Og i ettertid hører jeg fra venninner og til og med min egen søster at de ikke skjønner hva jeg driver med, fordi jeg er så er så mye kjekker og alt for bra for de jentene. Har fått høre at jeg er så kjekk at jeg kan få hvem jeg vil, og at de ikke kan skjønne at jeg har dårlig selvtillit siden jeg ser så bra ut osv. Ikke at jeg blir overrøst av slike ting, men var bare et par eksempler på noen konkrete komplimenter jeg har fått. Men alikevel er det bare de mindre pene jentene som tar insiativ... Jeg har selvfølgelig kontaktet noen jenter jeg liker selv, men hvis ikke alt går av seg selv, dvs at hun tar seg av eskaleringen synes jeg det er veldig vanskelig. Av alle de jentene jeg har holdt på med er det de som har stått for eskaleringen, men desverre har ingen av disse klaffet både utseendemessig og personlighetsmessig, det er liksom enten eller. Høres kanskje ut som jeg har veldig dårlig selvtillit i det inlegget her, men jeg føler meg egentlig ganske fresh og at jeg ser bra ut, og jeg er heller ikke den som aldri snakker og alltid holder seg i bakgrunnen, men alikevel så skjer det ingenting... Har de siste årene prøvd å utvikle personligheten min, få mindre sperrer og utvide komforsonen min, men det har ikke gått så alt for bra.. Noe forbedring har det selvsagt vært, for 4 år siden syntes jeg alle jenter var uoppnåelige, nå får jeg ihvertfall noen... Er forresten i starten av tyveårene. Anonym poster: 4eea1e15f6a000911c8be74d22188981 Lenke til kommentar
Populært innlegg Raven_Heart Skrevet 5. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. mai 2012 (...) Jeg har selvfølgelig kontaktet noen jenter jeg liker selv, men hvis ikke alt går av seg selv, dvs at hun tar seg av eskaleringen synes jeg det er veldig vanskelig. (...) For å sitere Mythbusters - There's your problem. Eller iallfall den mest opplagte årsaken, da problemet er hvorfor du syns eskalering er vanskelig. Med mindre du har en utstråling som ville fått Sydpolen til å smelte og generelt ser ut som en hysterisk kul fyr å bli kjent med kommer de "fine" damene aldri til å løfte en finger, så du må pent ta initiativ, eskalere og lede for å få ting til å skje. Jeg er også litt motstander av å "utvide komfortsonen sin", iallfall hvis du bare setter deg selv i ubehaglige situasjoner og forsøker å presse deg selv til å gjøre ting som føles ukomfortabelt. Med mindre du forstår mekanismene som utløser ubehaget så kan du ende med å gjøre ting verre, fordi du automatisk forbinder det å gjøre X eller Y med ubehag og kan ende opp med å unngå situasjonen. Et ninjatriks: Neste gang du befinner deg i en ukomfortable situasjon, bare stopp opp og vær der uten å foreta deg noe. Når ting roer seg ned litt, spør deg selv hvorfor du føler ubehag i den spesielle situasjonen, og om svaret du finner i det hele tatt er holdbart eller om det bare er basert på dine egne fantasier og antagelser. Et annet triks kan være å lære seg meditasjon, da det å være i stand til å "tømme" hjernen betyr at fantasien har mindre sjans for å løpe avgårde og assossiere en gitt situasjon med "hva hvis...?" og/eller ubehaglige minner fra da du var i en lignende situasjon. Min erfaring er iallfall at hvis man klarer å la være å assossiere situasjoner med alle de tusenogfjaksten gangene man var i en lignende situasjon og følte seg som en dust så blir det man føler der og da mye mer håndterlig. Nummer tre er å la følelsen utspille seg selv uten å sette den i bås. Jeg opplever for eksempel frykt for avvisning som "noe" omtrent på størrelse med en ping-pong ball som sitter helt øverst, og hvis jeg lukker øynene har denne "ballen" en rød farge. Det føles også som et press, og som om det er en glatt gjenstand. Dette høres muligens jævlig abstrakt og sprøtt ut, men de aller fleste følelser manifesterer seg ett eller annet sted i kroppen (frykt beskrives gjerne som at mann hadde "hjertet i halsen" f eks) og hvis man er i stand til å observere disse uten å sette de i bås eller sammenligne de med noe så vil de gjerne forsvinne av seg selv etter hvert. Nummer fire, og dette er kanskje det viktigste: Aksept. Du må alltid akseptere fullt og helt at du faktisk har et problem før du kan gjøre noe med det, og uten aksept er det en krig du aldri kan vinne. Tanker er som dyr, de trenger næring i form av tid og oppmerksomhet. Hopper du uti ubehaglige situasjoner med begge beina ender du gjerne med å gi de tankene du ikke ønsker å ha den næringen de trenger for å overleve, fordi hjernen vår er koblet sånn at du må tenke på noe før du kan velge hva du skal gjøre med det. Det blir som å be folk om å ikke tenke på en rosa elefant. De fleste må først definere hva en rosa elefant er ved å se den for seg, og da har de allerede tenkt på en rosa elefant. For å bli enda mer kvasifilosofisk; Den eneste måten å vinne denne kampen på er ved å ikke delta. Mine to trøtte cent, enn så lenge. 10 Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Mønsterbesvarelse over her. Støtter posten 100 %. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Skulle tro det var jeg selv som hadde skrevet det du sier her. Alt med det du forklarer med deg selv kjenner jeg meg igjen i. Det med å føle seg bra før man går ut av døra om morgenen er også utrolig sant. Har dager der jeg ikke er så fornøyd med meg selv og da blir dagen videre automatisk helt ræva. Anonym poster: 3557b3e0871b51a4799fa17161ce3c3d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 TS her Så det du mener er at når jeg kjenner det knyter seg i magen, av frykt for avvisning er at jeg skal se for meg at denne følelsen jeg får i kroppen ikke er av frykt? Når jeg blir kjent med/møter en interessant jente, tenker jeg ofte at jeg skal be henne med på noe og gjøre ditt og datt for å bli bedre kjent og at ting skal utvikle seg til noe mer, men jeg ender som oftest med å ikke gjøre det, fordi jeg tenker at jeg møter sikkert snart en ny jente uansett, og det føles liksom som den letteste utveien fordi da slipper jeg og eventuelt bli skuffet. Når jeg møtte en jente jeg utvekslet noen ord med for en liten stund tilbake satt jeg å tenkte lenge på om jeg skulle spørre om vi skulle finne på noe en dag. Jeg bestemte meg rett og slett for å bare slutte å tenke,og bare gjøre det. Men jeg turte ikke spørre om vi skulle finne på noe bare jeg og hun, så det var ilag med noen andre venner også. Hun sa jo ja til å bli med, men vi ble ikke akkurat så veldig mye bedre kjent akkurat og vi har ikke pratet siden. Det jeg mente med å utvide komforsonen er det at hvis jeg f.eks er på flørten med en jente, for så å ta insiativ til å kysse henne. Da vil det være lettere for meg å ta insiativet til å kysse neste jente, og dermed har jeg utvidet "komforsonen" min. Og utsette meg for unødvendige ubehagelige situasjoner har jeg ingen planer om å gjøre. Anonym poster: 4eea1e15f6a000911c8be74d22188981 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Så det du mener er at når jeg kjenner det knyter seg i magen, av frykt for avvisning er at jeg skal se for meg at denne følelsen jeg får i kroppen ikke er av frykt? Nei, bare observer den og kjenn etter hvordan den føles uten å sette noen merkelapp på den. Type "det er en trykkende følelse, den sitter her (for eksempel i magen), jeg ser for meg at den har fargen rød og den kjennes omtrent så stor ut." Når jeg blir kjent med/møter en interessant jente, tenker jeg ofte at jeg skal be henne med på noe og gjøre ditt og datt for å bli bedre kjent og at ting skal utvikle seg til noe mer, men jeg ender som oftest med å ikke gjøre det, fordi jeg tenker at jeg møter sikkert snart en ny jente uansett, og det føles liksom som den letteste utveien fordi da slipper jeg og eventuelt bli skuffet. I utgangspunktet en god tenkemåte, men slik du beskriver det virker det som om det har blitt en unnskyldning for å ikke ta det videre fordi du er redd for å bli avvist. Neste gang det skjer, spør deg selv om dette er noe du virkelig vil og om denne handlemåten er produktiv og bringer deg nærmere målet ditt. Er svaret "nei" vet du at det er en rasjonalisering og at du har en jobb å gjøre. Men jeg turte ikke spørre om vi skulle finne på noe bare jeg og hun, så det var ilag med noen andre venner også Hvorfor turte du ikke spørre om hun ville være med deg alene? Jeg mistenker at det har med forrige punkt å gjøre, men jeg spør likevel. Det jeg mente med å utvide komforsonen er det at hvis jeg f.eks er på flørten med en jente, for så å ta insiativ til å kysse henne. Da vil det være lettere for meg å ta insiativet til å kysse neste jente, og dermed har jeg utvidet "komforsonen" min. Og utsette meg for unødvendige ubehagelige situasjoner har jeg ingen planer om å gjøre. Ah ... Det kan være skremmende nok for enkelte det. Dog, det var bare et skudd i mørket fra min side så hvis du klarer det og kan bruke det videre er ingenting bedre Er det derimot like jævlig etter den 20. gangen, se da kan det være verdt å ta en titt på hva som eventuelt ligger bak. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 TS her Hvorfor turte du ikke spørre om hun ville være med deg alene? Jeg mistenker at det har med forrige punkt å gjøre, men jeg spør likevel. Grunnen til at jeg ikke turte å spørre om vi skulle møtes aleine var rett og slett fordi jeg ikke kjente henne noe særlig fra før og tenkte det ville blitt kleint. Vi hadde møttes en kveld med alkohol innblandet bare. Jeg tenkte at hvis vi hadde med noen felles venner av oss ville ting gå mye lettere. Desverre ble det for det meste slik at hun forholdt seg til de hun kjente og jeg forholdt meg til de jeg kjente. I utgangspunktet en god tenkemåte, men slik du beskriver det virker det som om det har blitt en unnskyldning for å ikke ta det videre fordi du er redd for å bli avvist. Neste gang det skjer, spør deg selv om dette er noe du virkelig vil og om denne handlemåten er produktiv og bringer deg nærmere målet ditt. Er svaret "nei" vet du at det er en rasjonalisering og at du har en jobb å gjøre. Det er nettopp det som er, det er snakk om jenter jeg er intressert i og kanskje litt betatt av, så jeg vil jo egentlig prøve meg. Selv om det kanskje er en god tenkemåte så er det nok mer som du sier en unnskyldning for å ikke risikere å bli avvist som du sier. Ah ... Det kan være skremmende nok for enkelte det. Dog, det var bare et skudd i mørket fra min side så hvis du klarer det og kan bruke det videre er ingenting bedre Er det derimot like jævlig etter den 20. gangen, se da kan det være verdt å ta en titt på hva som eventuelt ligger bak. Akkurat det der var mest ment som ett eksempel, men kan nevne en episode med en jente jeg hadde vært forelsket i for en stund tilbake, vi hadde alltid hatt god kjemi og en flørtene tone, vi sov ofte over hverandre og lå i skje koste, lå halveis oppå hverandre, småklådde på hverandre, men jeg turte aldri ta steget videre til å ha sex. Plutselig når vi ligger å koser som vanlig, setter hun seg plutselig oppå meg og begynner å "grinde" meg eller tørrjukke eller kall det hva du vil, og selv DA tørr jeg ikke ta det videre. Hun spør meg rett ut om vi skal ha sex og jeg sier nei fordi jeg var pissnervøs. Hadde drømt om å ha sex med denne dama leenge også sier jeg nei, haha må le av meg selv. Heldigvis snakket vi om episoden i ettertid og neste gang vi møttes hadde vi sex. Anonym poster: 4eea1e15f6a000911c8be74d22188981 Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Du burde kanskje gå litt inn i det du opplever, og analysere hva som faktisk skjer? De mindre pene damene er de du tiltrekker deg. Hva sier det deg? Det er jo egentlig ikke mye verre enn at 1 + 1 faktisk er 2? Det jeg prøver å formidle, er at det du opplever ikke er verre enn at det er denne "sjangeren" du føres til. At jentene er mindre pene, er ikke noe å sutre over; ikke alle kan få de beste! Du er trolig på et nivå der din klasse befinner seg der du ser disse jentene er - ikke på toppen av stigen, men heller ikke nederst, og det må vel være helt ok? Jenter er de jo like mye for det! Og garantert har de fitte også, så du burde egentlig bare innfinne deg med realiteten og sippe litt mindre. Cheer up 1 Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 De fleste jenter er "mindre pene", det er vanskelig å se om du har et problem eller ikke hvis det er uklart hva du mener med det. Du må se logisk på det, tenkt helt fra bunn av, som om alle har samme sjanse. Jeg må lage en falsk statistikk for å forklare helt hva jeg mener. Si at 1 av 100 jenter på din alder er noen du kan kalle for "veldig pen", du trenger ikke å ha en utrolig høy eller kresen standard, men dette er bare for å bevise et poeng. det samme gjelder jenter, man ser veldig mange mennesker hver dag. Det er sjeldent man blir tiltrukket av noen helt uten videre, så si at det er en 1/100 sjanse for at en hvilken som helst jente på din alder liker deg også. Det vil si, av 100 jenter er det sannsynligvis en som blir direkte tiltrukket av deg "av seg selv", 1/100 sjanse for at det er henne du vil ha. Det er ikke så enkelt, hvis det er henne "alle" sikler over når hun snur ryggen til kan det kanskje bety at opptil 50 av 100 gutter blir interessert i henne. Det vil si 50% sjanse for at en hun liker også kan vise interesse. En attraktiv gutt har også en større sjanse på den måten. Det er stort sett derfor man ser folk som ser bra ut sammen, og store avvik fra regelen. Klart det finnes 1000 andre faktorer som bestemmer dette, men poenget er at det er en liten sjanse for at en fin jente viser interesse for deg sammenliknet med en hvilken som helst annen. I tillegg kommer det at de som vet at de lett kan få de fleste blir mer kresne og mindre interessert, mens mange gutter har problemer med å snakke med jenter som de ser på som veldig pene. Det gjør sjansene enda mindre. Det er ikke rart at nesten bare mindre pene jenter er interessert i deg, nesten alle har det på samme måten. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Du burde kanskje gå litt inn i det du opplever, og analysere hva som faktisk skjer? De mindre pene damene er de du tiltrekker deg. Hva sier det deg? Det er jo egentlig ikke mye verre enn at 1 + 1 faktisk er 2? Det jeg prøver å formidle, er at det du opplever ikke er verre enn at det er denne "sjangeren" du føres til. At jentene er mindre pene, er ikke noe å sutre over; ikke alle kan få de beste! Du er trolig på et nivå der din klasse befinner seg der du ser disse jentene er - ikke på toppen av stigen, men heller ikke nederst, og det må vel være helt ok? Jenter er de jo like mye for det! Og garantert har de fitte også, så du burde egentlig bare innfinne deg med realiteten og sippe litt mindre. Cheer up Dette er det dummeste jeg har lest. Denne tankegangen om at man sitter fast i en bestemt klasse eller liga, er bare tull. Det er et system som kun eksisterer i ens eget hode. Du er hva du selv gjør deg til. Ikke la noen fortelle deg hvilke jenter du kan få, og ikke få. Det er det du selv som avgjør. Som Raven_Heart sier, de peneste jentene løfter sjelden en finger selv, fordi de ikke trenger å løfte en finger. Raven har vel egentlig fått sagt det meste her. Om du vil ha de fineste damene, så må du jobbe for det. Å forvente at jenta skal lede an er sjelden en god idé. 2 Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Så du mener at du kunne fått en singel Angelina Jolie på kne om du bare ville? Jeg tror ikke, basert på sannsynligheter, at du er pen nok. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 TS her Nå er Angelina Jolie en filmstjerne, og somregel dater filmstjerner kun andre filmstjerner, men hadde hun vært en vanlig person med en vanlig jobb ville hun ikke vært like uoppnåelig. Du burde kanskje gå litt inn i det du opplever, og analysere hva som faktisk skjer? De mindre pene damene er de du tiltrekker deg. Hva sier det deg? Det er jo egentlig ikke mye verre enn at 1 + 1 faktisk er 2? Det jeg prøver å formidle, er at det du opplever ikke er verre enn at det er denne "sjangeren" du føres til. At jentene er mindre pene, er ikke noe å sutre over; ikke alle kan få de beste! Du er trolig på et nivå der din klasse befinner seg der du ser disse jentene er - ikke på toppen av stigen, men heller ikke nederst, og det må vel være helt ok? Jenter er de jo like mye for det! Og garantert har de fitte også, så du burde egentlig bare innfinne deg med realiteten og sippe litt mindre. Cheer up Er ikke meningen å sippe, men man spør her for å få hjelp gjør man ikke? Så det du sier er at jeg er mindre pen og derfor må jeg bare finne meg i å bare få mindre pene jenter? Hvis det stemmer er det jo merkelig at venner og kjente forteller det motsatte. Anonym poster: 4eea1e15f6a000911c8be74d22188981 Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det beste du kan gjøre er å glemme hvor bra du ser ut, det hjelper deg ingen ting å tenke over det. Det venner og bekjente sier er ikke nøytralt, de betyr ikke at det ikke er sant. Når det gjelder utseende, gjelder det å være det beste av deg selv. Da må du være fornøyd. Det å få jenter handler ikke om å være finere eller styggere enn gjennomsnittet, men det er en veldig stor fordel å se bra ut. Med mindre du er virkelig stygg, er det ikke noen som er uoppnåelige bortsett fra steinrike og filmstjerner etc. men det er bare tull. Dessuten er Angelina Jolie ikke noe spesielt å se på, heldigvis har folk forskjellig smak. Det har jenter også! Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Så det du sier er at jeg er mindre pen og derfor må jeg bare finne meg i å bare få mindre pene jenter? Hvis det stemmer er det jo merkelig at venner og kjente forteller det motsatte. Jeg mener bare at du må ta hintet! Jeg personlig har fått meg en god del ligg med damer som er over 8 på skalaen, altså enten pene eller svært pene. Kun 2 av dem er mindre pene (da i kombinasjon med personlighet, hvilket bidrar til tittelen 'mindre pen'). Jeg har ingen formening om mitt eget utseende, men jeg forstår jo at de damene jeg håver inn står i stil med den klassen jeg selv må være i. Det er dessuten vitenskapelig bevist at man tiltrekkes ubevisst av de som har et ytre tilsvarende ditt eget på penhetsskalaen. Dvs at man ubevisst går etter dem som befinner seg ved samme trinn som seg selv. Jolie og Pitt er gode eksempler. Mann og dame som er på så og si nøyaktig samme nivå hva gjelder attraktivitet! At dine venner forteller deg at du er på toppskalaen, må du jo virkelig forstå kommer av inhabilitet?! Først når du blir stoppet på gata og komplimentert av fremmede, slik jeg har blitt noen ganger, eller headhuntet av en modelljeger, DA kan du ta det til deg med troverdighet. Da vet du det er sagt av oppriktighet, og ikke fordi de er dine venner som selvfølgelig ønsker du skal ha en ok selvfølelse og et best mulig selvbilde... Jeg sier ikke dette for å støte deg, forresten. Jeg vil kun fortelle deg hvor landet ligger... Lenke til kommentar
SaintInTheCity Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Så det du sier er at jeg er mindre pen og derfor må jeg bare finne meg i å bare få mindre pene jenter? Hvis det stemmer er det jo merkelig at venner og kjente forteller det motsatte. Jeg mener bare at du må ta hintet! Jeg personlig har fått meg en god del ligg med damer som er over 8 på skalaen, altså enten pene eller svært pene. Kun 2 av dem er mindre pene (da i kombinasjon med personlighet, hvilket bidrar til tittelen 'mindre pen'). Jeg har ingen formening om mitt eget utseende, men jeg forstår jo at de damene jeg håver inn står i stil med den klassen jeg selv må være i. Det er dessuten vitenskapelig bevist at man tiltrekkes ubevisst av de som har et ytre tilsvarende ditt eget på penhetsskalaen. Dvs at man ubevisst går etter dem som befinner seg ved samme trinn som seg selv. Jolie og Pitt er gode eksempler. Mann og dame som er på så og si nøyaktig samme nivå hva gjelder attraktivitet! At dine venner forteller deg at du er på toppskalaen, må du jo virkelig forstå kommer av inhabilitet?! Først når du blir stoppet på gata og komplimentert av fremmede, slik jeg har blitt noen ganger, eller headhuntet av en modelljeger, DA kan du ta det til deg med troverdighet. Da vet du det er sagt av oppriktighet, og ikke fordi de er dine venner som selvfølgelig ønsker du skal ha en ok selvfølelse og et best mulig selvbilde... Jeg sier ikke dette for å støte deg, forresten. Jeg vil kun fortelle deg hvor landet ligger... Tror du får få deg noen år til på baken først, og bli noen erfaringer rikere, ikke vet du hvor landet ligger ihvertfall.. Utseende betyr ikke særlig mye for damene skjønneru, men det lærer du kanskje etterhvert. Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Men hva skarru med jente da? Ha'kke hatt jente siden jeg var fire jeg. Nå er jeg 20 - har knapt tid til å gjøre noe vanlig fritidsgreier, så jeg holder meg unna en stund! Også kanskje fordi det aldri har vært noen som har prøvd seg på meg. Tror jeg ihvertfall ikke. Ikke som jeg har oppfatta ivæffal. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jolie og Pitt er gode eksempler. Mann og dame som er på så og si nøyaktig samme nivå hva gjelder attraktivitet! Jepp, 2 av verdens mest kjente filmstjerner er et godt eksempel å sammenligne TS sin situasjon med. For å like greit se på et eksempel som motsier din teori, ta en titt på Jay Z og Beyonce. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har ikke noe sånn akkutt behov for å få meg dame, men savner litt det å ha noen å være ordentlig glad i. Jeg mener bare at du må ta hintet! Jeg personlig har fått meg en god del ligg med damer som er over 8 på skalaen, altså enten pene eller svært pene. Kun 2 av dem er mindre pene (da i kombinasjon med personlighet, hvilket bidrar til tittelen 'mindre pen'). Jeg har ingen formening om mitt eget utseende, men jeg forstår jo at de damene jeg håver inn står i stil med den klassen jeg selv må være i.Det er dessuten vitenskapelig bevist at man tiltrekkes ubevisst av de som har et ytre tilsvarende ditt eget på penhetsskalaen. Dvs at man ubevisst går etter dem som befinner seg ved samme trinn som seg selv. Jolie og Pitt er gode eksempler. Mann og dame som er på så og si nøyaktig samme nivå hva gjelder attraktivitet! At dine venner forteller deg at du er på toppskalaen, må du jo virkelig forstå kommer av inhabilitet?! Først når du blir stoppet på gata og komplimentert av fremmede, slik jeg har blitt noen ganger, eller headhuntet av en modelljeger, DA kan du ta det til deg med troverdighet. Da vet du det er sagt av oppriktighet, og ikke fordi de er dine venner som selvfølgelig ønsker du skal ha en ok selvfølelse og et best mulig selvbilde... Jeg sier ikke dette for å støte deg, forresten. Jeg vil kun fortelle deg hvor landet ligger... Så flott for deg, har rotet og hatt sex med flere pene damer jeg og, men hvem bryr seg. Men denne såkalte skalaen har jeg ikke så mye tiltro til etter å ha sett hva diverse pua'er klasifiserer som 10ere osv. Vet ikke helt hvor jeg skrev at det er kun venner som sier det til meg, men var da virkelig ikke det jeg mente. Er snakk om folk som vet hvem jeg er men som jeg ikke har noe personlig forhold til, nye folk jeg møter osv. Anonym poster: 4eea1e15f6a000911c8be74d22188981 Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jolie og Pitt er gode eksempler. Mann og dame som er på så og si nøyaktig samme nivå hva gjelder attraktivitet! Jepp, 2 av verdens mest kjente filmstjerner er et godt eksempel å sammenligne TS sin situasjon med. For å like greit se på et eksempel som motsier din teori, ta en titt på Jay Z og Beyonce. Er du helt fullstendig korka, du? Tror du helt oppriktig at det at de er filmstjener har noe å si på deres utseendemessige attraktivitet?! Da er du jaggu dummere enn kaka jeg har i frysern. Det er ikke berømtheten deres som gjør dem pene, de er pene fra naturens side, hvilket ikke ville ha forandret seg om de var helt ukjent for verden. Jeg kunne gjort karriere og blitt verdensberømt neste måned og ville fortsatt befunnet meg på samme nivå av penhet som før karrieren. Du må virkelig være full av blyantspiss i hjernebarken, du! Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Utseende betyr ikke særlig mye for damene skjønneru, men det lærer du kanskje etterhvert. DET skal jeg love deg at det gjør! Er du født bak en frysedisk, eller? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå