affas Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Whats in it for me? Batteritid kan jeg ta som ett argument men hva i alle dager skal man med ennå "raskere" mobil? Mildt sagt for extremgeekene.... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Dere som uttaler dere om at android er laggy bør ihvertfall teste android 4. Det er ikke like bra som iOS/wp7, men er temmelig bra, det føles ikke tregt og tungt lengre, bare litt ustabilt(henger seg opp noen ganger). Virker ikke som noe som er tregt "fra bunnen av", men mer som litt uferdig. De fleste som klager på Android er for det meste folk som kun har prøvd skitbillige Android mobiler for så å komme hit å klage på at Android suger på grunn av at det lagger og kræsjer så mye. Dette er latterlig. Google har valgt en vei hvor opplevelsen av android skal være forholdsvis lik på billig vs dyr. Hvis jeg kjøper en droid til 999,- skal jeg ha en flawless opplevelse i ihvertfall 5 år frem i tid. Jeg har en Android Pad, den skal holde godt til normalt bruk i 4 år til, ellers så blir det penger tilbake. Endret 5. mai 2012 av Excelsion Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Android er treg akkurat nå (låst til 30 FPS, imotsetning til IOS sine 60 FPS). Men den skal nok oppdateres fra grunnen av, noe den må hvis den skal bli kvitt lagg. android har v sync på 60 fps. til dere som skriver om lag. Tegra 3 har gjort endringer som gir mindre Lag. Ergo skal en One X med tegra 3 har mindre lag enn andre. Jeg merker veldig lite lag på min One X med Chrome. Sammenligner jeg med min Nye iPad så er de så å si like. Android 4.0 har også jobbet med å få mindre lag. Så dette vil bli bedre. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Dere som uttaler dere om at android er laggy bør ihvertfall teste android 4. Det er ikke like bra som iOS/wp7, men er temmelig bra, det føles ikke tregt og tungt lengre, bare litt ustabilt(henger seg opp noen ganger). Virker ikke som noe som er tregt "fra bunnen av", men mer som litt uferdig. De fleste som klager på Android er for det meste folk som kun har prøvd skitbillige Android mobiler for så å komme hit å klage på at Android suger på grunn av at det lagger og kræsjer så mye. Selv den første iPhone som kom hadde instant touch respons. Og jeg har testet daglig på SGS2, nye google Nexus, nye HTC One, og et lass gammle telefoner. Poenget er at det ikke har noe med telefonen å gjøre, men OS. Det er ingen grunn til at en Tattoo eller Droid skal være mindre snappy enn en SGS3, når iPhone1 og iPhone4S er like snappy. Men poenget er at en 15% ytelsesøkning på SGS3 er som å gi en hjertepasient blodfortynnende. Det hjelper mot symptomene men problemet blir ikke løst, og er derfor ubetydelige når de kjører samme OS. 4.0 var en stor forbedring, men de har enda mye igjen før de er på det nivået de burde være. Men så har jo google en lang historie med å lansere ting som ikke er ferdige. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 38 innlegg har blitt fjernet og et flertall advarsler har blitt utdelt. Hold dere til emnet (S III vs. One X), er dere snille. Nestemann som prøver seg på noe annet, uten unntak, blir vinneren av tidlig sommerferie, betalt av Diskusjon.no.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Gruser og gruser.. Den har 800 poeng mer.. Haha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg