Gå til innhold

Kjøp av vannpipe

Anbefalte innlegg

Kan noen lage "oppsett" med en grei vannpipe og eple, jordbær og mint smak? eple kan være 150G, jordbær 50G og mint 25G

Skal røykes av 2 stk c.a 1-3 ganger i uka.. så vil ikke ha noe dyre saker.. tenke å kjøpe fra disse http://www.hookah-shisha.com/, men er skeptisk til det med toll og frakt..

Med minst 50 vanlig kull

Endret av vodkish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann. Jeg har tenkt å kjøpe vannpipe med tobakk og kull.. Det jeg lurer på er, ang. toll.

Jeg har varer tilsammen til 620 kroner (108$), og lurer på hvor stor sjanse det er for at varen blir taxet av tollen? de som jobber der sa at de merker varen som gave og under 50$

noen erfaringer?

Lenke til kommentar

Er det helt sikkert? Altså snakk om nettsiden "www.hookah.shisha.com" eller hva den heter.. de sier at de pakker den som gave og markerer den som under 200 kroner.. de kan vel ikke se inni alle varer når de "koster" under 200 kroner og er gave?

Lenke til kommentar

Ingen som vet noe? Vannpipen jeg har tenkt å kjøpe følger med tobakk, må jeg betale toll folka da? også har jeg tenkt å kjøpe tobakk utenat, men er det slik at jeg må betale toll folka eller bare om jeg er uheldig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...