vodkish Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Kan noen lage "oppsett" med en grei vannpipe og eple, jordbær og mint smak? eple kan være 150G, jordbær 50G og mint 25G Skal røykes av 2 stk c.a 1-3 ganger i uka.. så vil ikke ha noe dyre saker.. tenke å kjøpe fra disse http://www.hookah-shisha.com/, men er skeptisk til det med toll og frakt.. Med minst 50 vanlig kull Endret 3. mai 2012 av vodkish Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Heisann. Jeg har tenkt å kjøpe vannpipe med tobakk og kull.. Det jeg lurer på er, ang. toll. Jeg har varer tilsammen til 620 kroner (108$), og lurer på hvor stor sjanse det er for at varen blir taxet av tollen? de som jobber der sa at de merker varen som gave og under 50$ noen erfaringer? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Du må nok betale fortollingsgebyr ca. 150 kr + mva. på 25% på det ja... regn mva av 50$ + fraktkostnaden i såfall. Hadde de merket pakken så verdien er under 200kr så hadde du sluppet unna mva. Endret 7. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Får ikke frukttobakk igjennom tollen. Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Er det helt sikkert? Altså snakk om nettsiden "www.hookah.shisha.com" eller hva den heter.. de sier at de pakker den som gave og markerer den som under 200 kroner.. de kan vel ikke se inni alle varer når de "koster" under 200 kroner og er gave? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Ingen som vet noe? Vannpipen jeg har tenkt å kjøpe følger med tobakk, må jeg betale toll folka da? også har jeg tenkt å kjøpe tobakk utenat, men er det slik at jeg må betale toll folka eller bare om jeg er uheldig? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Er ikke noen garanti for at de skal finne tobakken, men om de gjør det (som de ofte gjør) blir den sannsynligvis destruert. Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Altså tobakken i pakken med vannpipe eller den jeg kjøper utenatt? Hvis jeg kjøper tobakk + at det følger med, må jeg betale dobbelt så mye da? (toll).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå