IceBlitz Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har i nesten alle mine setninger brukt order "jeg" når jeg har beskrevet en mening/synspunkt. Bare les innlegget på nytt. Eller er det vanskelig kanskje? Som du sier, alle har forskjellige kunnskaper om ting (...) Du tar ting ut av sammenheng, prøver å vinkle meg som en idiot siden mine svar ikke hjelper trådstarter. Men gjett hva, det gjør ikke dine heller Ok, så tok jeg litt hardt i. Jeg beklager det. Men mitt innlegg var faktisk ment for å hjelpe trådstarter, tro det eller ei, rett og slett ved å komme med motargumenter til ditt innlegg så hun ikke skulle tro at dine anbefalinger og synspunkter ville være kompatible med hennes forventede bruk av kameraet til filming. I ditt første innlegg retter du deg direkte mot trådstarter, og anbefaler ting som ikke vil passe med hennes bruk av kameraet, som spesifisert i hennes tre første innlegg. Du har tydeligvis ikke nok kunnskap om DSLR heller. Jeg er ikke flink med Canon men det er faktisk enklere å starte filming på mitt GH2 enn det er på et Sony EX1R. Så igjen, så ber jeg deg om å legge av. Har du veldig god greie på DSLR da, når du kaller GH2 for et DSLR? Det er et såkalt hybridkamera. Og jeg skriver jo at hybridkameraene er mye enklere å filme med enn et DSLR. Kanskje du også burde lese mitt innlegg på nytt? Hva annet peker i den retning at jeg ikke har "nok kunnskap" om DSLR? (hva nå "nok kunnskap" skal bety). Jeg har riktignok ikke prøvd Sony EX1R, men dette er jo en proffmodell, og det er som sagt ikke det vi snakker om (eller burde snakke om) i denne tråden da trådstarter ikke er ute etter verken proffe DSLR eller proffe videokamera. Et enkelt videokamera til 10.000 og nedover behøver vanligvis bare "on" og "rec" så er man i gang, og man slipper å tenke underveis mens man filmer, annet enn å peke kameraet mot det stedet hvor det er action. Men er vel heller blitt vanlig at svært få mennesker eier ydmykhet i disse dager. Og du er en av dem, om jeg leser dine innlegg rett Kjære Bergendahl. Dette blir for dumt å dra enda lengre. Så jeg setter streken her, å dumme oss ut enda mer vil ikke jeg ta del i hvertfall. Ha en fin kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå