Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sparebank 1 er en svindelbedrift....

Anbefalte innlegg

Fy faen for nokka mansjit sparebank 1 e. Her blir man faen me tappa for 200kr i året på det forbanna helvetes visa electron korte, å møte man ikke opp i banken me korthelvete for å få det makulert så fortsette bare tappinga. har sikkert samla opp flere kort i året og fordi eg ikke e hjæmme men bort på hybel så nøtte det ikke omså kor mye man klage.... Men å trekke pæng det skal dæm faen me gjøre....

Å hadde d bare vært så lætt å kunne logge inn i nettbanken for å avslutte det, men nei her kan man bare grave seg dypar ned i helvete å bestille flere kort..... Næj gje meg styrke :nei:

Prøvde å skrive ekstra nordnorsk for å virke mest mulig dramatisk, men historien er sann. Så om noen vet en metode for å bli kvitt electronkortet så vennligst gi beskjed, for det var ikke mye hjelp i support.
Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sparebank1 har egne tjenester for ungdom fra 18-23(?) Er du i dette kundesegmentet? Hvis ja, bytt til vanlig Visa, så slipper du årsavgift. Det er noe helt nytt. Jeg ble trukket brått, ringte banken, og fikk beklagelse + pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Helt enig, trådstarter! Sparebank 1 er noe fordømt dritt! De kostet meg og min mor nærmere 50.000 kroner da min samboer og mitt sitt utebord ble tatt av ekstremvinden i fjor, hvorpå bordet blåste over et meterhøyt gjerde og på bilen til moren min.

Iflg forsikringsselskapet til min mor var det ikke noe problem, og innboforsikringen min skulle dekke dette - men neida, Sparebank 1 nektet å betale for skadene på bilen, siden vi var i familie. At jeg leier leilighet i underetasjen med min samboer, og at vi teknisk sett er leieboere på lik linje med andre hadde ingenting å si.

Trenger vel ikke si noe mer enn at jeg ringte, skjelte de ut og ba de si til helvete opp alle mine forsikringer hos dem.

Likevel mottok jeg en faktura her om dagen. Aldri mer Sparebank 1!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Et visa kort i Norge varer 2 år. Skal man avslutte kortet før det utløpet må banken ha dette inn før de kan makulere kortet å avslutte kortavtalen. Dette er regler fra Visa og har ingenting med hvilken bank det er snakk om.

Mottar man flere enn 1. kort i løpet av denne 2 års perioden har man enten bestilt ekstra kort eller glemt å sperre kort som man har mistet. Dette kan ikke banken klandres for.

Pris på kundeprogram varrierer fra bank og kunde. Er man mindreårig får man ikke visa kort.

Ei heller om man ikke er kredittverdig.

Lenke til kommentar
Prøvde å skrive ekstra nordnorsk for å virke mest mulig dramatisk, men historien er sann. Så om noen vet en metode for å bli kvitt electronkortet så vennligst gi beskjed, for det var ikke mye hjelp i support.

Hadde du skrevet på et av de to godkjente skriftspråkene vi har i Norge, og i litt mer seriøse former, så hadde du nok fått flere svar. For jeg orket ikke lese mer enn det jeg har sitert her, og da kan jeg heller ikke komme med noen råd eller svar på innlegget ditt.

Og det første jeg tenkte var at du ikke var spesielt seriøs. Bare et tips til neste innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...