KnirketeDør Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Skal overføre en fil fra en maskin til en annen, men finner ikke den andre maskinen min på det lokale nettverket. Lurer på om det finnes noe program å laste ned for å greie å overføre filen raskt? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Dropbox? Endret 3. mai 2012 av Audun0505 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Vet du om noen som er gratis? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Vet du om noen som er gratis? Ja. fiks nettverksproblemet ditt Hva med minnepenn? Ekstern disk? Brenne DVD? Endret 3. mai 2012 av geir__hk Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 har prøvd både det ene og det andre. Har ikke ekstern disk eller dvd og minnepennen har for lite kapasitet. Mente filoverføringsprogrammer var veldig vanlig? Har prøvd å søke men fant bare dårlige som jeg ikke greide å bruke eller de som man må betale for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Filezilla. Server på den ene maskinen, og klient på den andre. Vil ikke gi noe mer info, før man vet hvilket OS du sliter med? Endret 3. mai 2012 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Skjønner ikke helt hvordan jeg skal bruke filezilla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Fillezilla kommer med norsk språk også. Den ene maskinen må kjøre server og den andre klient. Om du står fast ved så fundamentalt enkle ting, så tørr jeg ikke prøve hjelp deg.... Lenke til kommentar
Faller Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det prøver å si er at den ene maskinen kan oppføre seg som en server, og den andre som en klient. Maskinen som skal ha filen må da være klienten. (Prinsippet blir likt som å hente en webside.) Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå