Bikerman53 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har en router dlink DIR-655 og lurer på hvordan jeg går fram for å fjerne tilganger som ligger mot denne routeren. Mange har vært innom og fått anledning til å logge seg på, men nå kunne jeg tenkt meg en opprydding. Noen som vet hvordan??????????? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Endre passordet ditt. Det er en grei begynnelse. Lenke til kommentar
Bikerman53 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Endre passordet ditt. Det er en grei begynnelse. Hvordan gjør jeg så det? Endret 4. mai 2012 av wennerxj Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 RTFM... http://192.168.0.1 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Les denne guiden: http://www.hardware.no/artikler/nettverk-for-nolduser/107712 1 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Trykk på linken ovenfor. Logg deg inn på grensesnittet til ruteren. Velg setup og velg deretter wireless. Når du har kommet hit velger du manuelt oppsett. Helt nederst på siden som dukker opp vil det stå pre shard key. Her kan du forandre passordet til det trådløse nettet. Hvis du vil unngå at folk skal komme seg inn på ruteren din og forandre oppsettet på den. Trykk på 192 etc, velg tools. Her kan du sette admin og vanlig bruker passord Lenke til kommentar
Bikerman53 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Trykk på linken ovenfor. Logg deg inn på grensesnittet til ruteren. Velg setup og velg deretter wireless. Når du har kommet hit velger du manuelt oppsett. Helt nederst på siden som dukker opp vil det stå pre shard key. Her kan du forandre passordet til det trådløse nettet. Hvis du vil unngå at folk skal komme seg inn på ruteren din og forandre oppsettet på den. Trykk på 192 etc, velg tools. Her kan du sette admin og vanlig bruker passord Hei, takk for svar. Hva hvis jeg kun ønsker å slette noen få av de som har tilgang, hva gjør jeg da? F.eks hvis jeg på en enkelt måte vil sperre nettet for junior for en kortere periode? Endret 6. mai 2012 av wennerxj Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Trykk på linken ovenfor. Logg deg inn på grensesnittet til ruteren. Gå til advance, deretter til access controll som står oppført på venstre side. Trykk deretter eneble access controll og add policy. Ser ut som du kan gjøre slike ting der. Har ikke brukt det selv Endret 6. mai 2012 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå