Politisk dyr Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Nå kan du stemme på NRK-debattens beste kommunikatør: *reklame fjernet av admin* Foreløpig resultat ser du umiddelbart. Blir det Stoltenberg, Solberg, Skei Grande eller Siv Jensen? Følg #debatten på Twitter. Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Synd at debattene alltid skal være overfladiske. Det er aldri nok tid til skikkelige diskusjoner, og programlederen aksepterer at partiene får komme med så å si samme utsagn og samme unnskyldninger i hver eneste debatt. Solberg og Skei Grande fremsto etter min mening som mest troverdige. De evnet å prate om egen politikk, og går derfor seirende ut. Lysbakken sa så vidt jeg fikk med meg ikke et eneste ord om hva SVs visjoner er, men kom i stedet med en rekke utsagn mot høyresiden som rett og slett blir for enkle og overfladiske. Siv Jensen gjorde eksakt det samme – bare motsatt vei. Hva ønsker partiene å gjøre i fremtiden? Det er dét som velgerne ønsker svar på, og da må partilederne være i stand til å belyse nettopp det. Det er de fleste av dem ikke i stand til. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjenes punkt 5:Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame.Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg