Aizen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Som tråden sier? Jeg har gjort alle oppdragene MEN ikke fått rulletekst!:S har ikke gidda å lete etter alle codex pagene og the truth klippene da dette virker som collecting oppdrag som bare er der for å dra ut spillet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Bare gå på Youtube og søk på AC2 ending for å se slutten. På en måte er det ikke slutten ettersom neste spillet i serien (Brotherhood) plukker opp nøyaktig der AC2 sluttet. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Men rulleteksten kommer ikke før du har samlet alle tingene? er ganske sikker på at jeg har gjort alle oppdragene og jeg HATE sånne samle ting(er en mmo type ting for min del:P). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Rulleteksten kommer ikke før du har drept han gamlingen du er ute etter å knerte gjennom hele spillet. Husker ikke hva han het. Spillet er ikke over selv om du må samle en haug med kodeark. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Når du drar til Peterskirken i Roma og dreper paven, Rodrigo Borgia. Etter dette kommer det en liten cliffhanger-sekvens og rulletekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå