Kent Rune Haugen Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Noen som vi ta ansvar for temadagen 13.05.12? Har spurt en del nå uten at det har løst seg på den måten. Noen som vil? Ta kontakt så raskt som mulig Om du ikke har hatt temadag før så vil jeg gi deg en punktliste på hva du må gjøre. Enkel og grei oppgave. Hilsen Kent 1 Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Ingen som melder seg frivillig? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg kan godt ta den jeg hvis ingen andre melder seg. Temadager er moro. 3 Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Flott! Var redd jeg måtte ta det selv en runde til, men er vel greit at andre får sjangsen også Siden det høres ut til at du har utført dette før så trenger du vel neppe noen hjelp i hvordan det skal gjøres. Takker, og lykke til! Gleder meg til neste utfordring Fortsatt god kveld. Kent 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Dette kjenner jeg til - har arrangert en gang før. Det kommer tema og info i morgen - må finne noe først. Endret 5. mai 2012 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg