Horten94 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hei jeg satt og holdt på med http://lifehacker.com/5467758/move-the-users-directory-in-windows-7 Og da jeg skulle reinstallere PCen Så sier windows at jeg ikke har nok plass. Jeg har 128 gb SSD og 1gb hardisk. Windows sier den trenger 8600 mb for og installere windows på 64 bit og 5700 mb for 32 bit. Så ja jeg har prøvd både 32 og 64 bit så det er ikke feil med windows diskene. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 1 Gb Harddisk er ikke nok til hovedpartisjon Gammel en du bruker? Hehe Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Oi himmel jeg skrev feil. Jeg mente 1 T hardisk Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har ikke lest nøye det som står i den lifehacker artikkelen men ved første øyekast ser det litt risky ut hvis du ikke er godt kjent med windows. Men hvis du ikke har formattert SSD disken din så er det jo ikke nødvendigvis så stor plass ledig på den, det vanlige ved en FULL reinstallasjon er å slette den eksisterende partisjonen (C:) of legge inn en ny en som blir formattert, MEN DA MISTER DU ALT SOM ER PÅ DISKEN. Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Dette er jeg klar over og er ikke noe problem. Jeg vil bare installere windows og det vil den ikke Jeg får også error når jeg starter windows vanelig "0xc0000034" Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har også prøvd med en aen 500gb hardisk som ikke heller funka. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Koble ifra alle harddisker bortsett ifra den du skal installere Windows på, når du får spørsmålet om hvilken partisjon det skal installeres på sørg for å slette denne partisjonen og opprette den på nytt. "Advanced Options" kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå