Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Les, klarer ikkje og forklare det med ein tittel.

Anbefalte innlegg

hei.

for og starte med så vil eg bare si att du syns eg kansje har litt moralske feil men men...

vell, det hele starta for nokre dager sia, (faktisk).

eg kjenner ei jente som er like gamal som meg, og planen var vell det og ha sex med ho.

det kan eg forsovidt og, men så syns eg det er litt kleint, med tanke på att ho he "tatt" mange

.

eg løyg til ho om att jeg "likte" ho, når ho sa ho likte meg.

hun har begynt og fortelle alt til meg og skriver natta meldinger som skremmer livet av meg... (det vil jeg ikkje gå nærmare innpå).

men det som er att eg er nå den einaste ho har på sin alder som bryr seg om ho, (tror hun). og ho seier att ho kommer til og ta selvmord vis eg forlater henne nå.

det er der problemet er, eg vil forlate ho vis ikkje det skjer noke snart.

men eg kan ikkje på det sett att tilfelle ho tar selvmord kommer eg aldri til og tilgji meg for dette :S

hått skal eg gjer, orker ikkje og være med ho fordi ho er påtrengans og er altfor gla i meg på 2 dager :S men kan jo ikkje bare stikke heller ?

Anonym poster: ed3a9994645b4164ce8ce8d90be81e0b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å ha gjort det klart: Det er IKKE din jobb å være med henne pga at du er redd for hva som vil skje om du stikker. Det betyr heller ikke at det er bare å være dickhead på jakt etter mus, men at det viktigste for henne kanskje bare er å ha en god venn.

Mennesker som truer med å ta selvmord om du forlater de har ofte andre problemer, og jeg vil anbefale deg å ta kontakt med barnevernet (de er ofte ikke så skumle som man tror), en psykolog, en lege eller helsesøstra på skolen din. Jeg tolker det du skriver som om du ikke er så fryktelig gammel, og da er det veldig viktig at du går til noen som faktisk KAN å håndtere ungdommer i pressede situasjoner.

For å svare på spørsmålet ditt: Nei, du kan ikke bare stikke, men du skal heller ikke sitte alene å bekymre deg over henne. Skaff hjelp først som sist :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...